• سه‌شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99022316852
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

معاون استاندار آذربایجان غربی:

روابط عمومی‌ها نقش مهمی در توسعه سرمایه‌های اجتماعی دارند

روابط عمومی‌ها نقش مهمی در توسعه سرمایه‌های اجتماعی دارند

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی ها در جهت دهی به افکار عمومی و تقویت سرمایه های اجتماعی گفت: روابط عمومی ها در تحقق سه مولفه مهم اعتماد اجتماعی، وفاق اجتماعی و مشارکتهای مردمی به عنوان بسترسازی سرمایه اجتماعی نقش مهمی برعهده دارند.

علی مصطفوی امروز ۲۳ اردیبشهت در نشست با هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، تصریح کرد: کارکرد روابط عمومی های استان بیانگر یک تلاش و فعالیت ویژه است که بخوبی در تبیین عملکرد ها و نیز برقراری ارتباط با مخاطب و مسئولین نمود دارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی مابین مردم و مسئولین هستند، افزود: این کارکرد مهم در عصرارتباطات که با جریان سریع انتقال یافته ها مواجه هستیم بسیار مهم و برجسته است.

مصطفوی روابط عمومی را یک هنر دانست و گفت: کارکردها و نقش های روابط عمومی در تبیین افکار عمومی و نیز همگرایی و مشارکت جویی فراتر از کارکرد اطلاع رسانی است و فعالیت های مستمر آنها به نوعی ایثار و از خودگذشتگی است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان به روز رسانی فعالیتها،توجه به فضای مجازی و ارتقای سواد رسانه ای را از جمله مواردی دانست که می توانند در بهبود فرآیندهای حوزه روابط عمومی موثر واقع شوند و گفت: امروز در بحث کرونا روابط عمومی ها کارکرد خوبی داشته اند و می بایست بیش از پیش در تبیین فاصله گذاری هوشمند و کاهش ترددهای غیرضروری و تجمعات فعالیت کنند.

مصطفوی ادامه داد: نقش آفرینی در دهکده جهانی به توسعه فرآیندها و تجهیرات و ارتقای سواد نیاز دارد و روابط عمومی ها باید در این راه مورد حمایت جدی قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید از طریق تامین نیازهای حوزه روابط عمومی در تقویت اعتماد و جایگاه این حوزه مهم اهتمام جدی داشته باشند.

مصطفوی همچنین به عملکرد مطلوب کشور در مدیریت بیماری کرونا، همکاری و همراهی مردم در تامین کمک های مومنانه که موجب تقویت مشارکت های اجتماعی شده است نیز اشاره کرد و افزود: روابط عمومی ها به جهت جایگاه مهمی که دارند در کاهش خسارت‌های اقتصادی و اجتماعی پساکرونا می توانند نقش آفرینی جدی داشته باشند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha