• دوشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99022215582

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی اعلام کرد؛

آمادگی کامل برای انجام عملیات پروازی حج تمتع ۹۹

آمادگی کامل برای انجام عملیات پروازی حج تمتع ۹۹

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: برای انجام عملیات پروازی حج تمتع ۹۹ آمادگی کامل داریم.

محمود امانی بنی در نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی حج تمتع ۹۹ که با حضور مدیرکل حج و زیارت استان برگزار شد، ضمن آرزوی فراهم شدن شرایط حجی عزتمندانه و پربار برای هم‌میهنان، اظهار کرد: تمهیدات لازم در خصوص برگزاری حج تمتع ۹۹ و اعزام و پذیرش حج‌گزاران خراسانی برای راهی شدن به سرزمین وحی اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: همچنین اداره کل فرودگاه‌های خراسان رضوی با برنامه‌ریزی و انسجام کاملِ تمامی واحدهای عملیاتی و سایر ارگان‌های مستقر، دارای شرایط ایده‌آل و زیرساخت‌های لازم برای اعزام حاجیان است.

۱۲ هزار زائر از خراسان رضوی و شمالی به عربستان اعزام می‌شوند

در ادامه این جلسه، مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی، ضمن قدردانی از مدیرکل فرودگاه‌های استان به جهت حمایت‌ها و نقش‌آفرینی در مدیریت عملیات پروازی حج طی سال‌های اخیر، بیان کرد: حج فریضه‌ای الهی است و خدمت به زائران بیت‌الله‌الحرام مایه مباهات همه ما است و چنانچه شرایط در مقوله کنترل ویروس کرونا موفقیت‌آمیز باشد و مانعی به وجود نیاید، برای برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی مسیر انجام حجی روان و اعمال ابعاد اجرایی و فرهنگی حج تمتع ۹۹ آماده خدمت‌گزاری هستیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های خراسان رضوی، شاد اضافه کرد: در سال جاری حدود ۱۲ هزار زائر از خراسان‌ رضوی و شمالی به عربستان اعزام می‌شوند که در شرایط خاص فعلی در صدد هستیم برای رعایت مسایل بهداشتی، آموزش مناسک حج را از طریق فضای مجازی و راه‌اندازی کانال زائر انجام دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha