• پنجشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۸:۵۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99020403091

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

رزمایش کمک مومنانه ترسیم سیمای ایران در مقابله با کروناست

رزمایش کمک مومنانه ترسیم سیمای ایران در مقابله با کروناست

ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: رزمایش سراسری کمک مومنانه ترسیم سیمای جمهوری اسلامی ایران در مقابله با شیوع کروناست.

سرهنگ«رضا پورشمسی» عصر امروز چهارم اردیبهشت ماه در مراسم آغاز مرحله اول رزمایش سراسری مواسات یزد که با حضور مسئولان ارشد این استان برگزار شد، با بیان این‌که مشارکت اقشار مختلف در جریان مقابله با کرونا تمدن انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است، اظهار کرد: ترسیم سیمای جمهوری اسلامی ایران بعد از مقابله با شیوع کرونا، برگزاری رزمایش کمک مومنان ذیل قرارگاه مرکزی مواسات است.

وی با اشاره به حضور پرشور نیروهای بسیج برای مقابله همه جانبه علیه شیوع کرونا، افزود: در نیمه ماه شعبان امسال مقام معظم رهبری اشاره داشتند که کمک‌ها باید در قالب قرارگاه مواسات و همدلی انجام شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این که سپاه از روزهای ابتدایی همه گیر شدن شیوع کرونا در خدمت مردم و ستاد استانی مقابله با کرونا بوده است، گفت: برابر دستور رهبر انقلاب و با پیگیری جدی آیت الله«محمدرضا ناصری یزدی» قرار مرکزی مواسات در استان یزد تشکیل شد.

سرهنگ پورشمسی در ادامه با اشاره به مشارکت مطلوب دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان یزد برای راه‌اندازی قرارگاه مواسات، تصریح کرد: امروز به لطف خدا اولین مرحله رزمایش سراسری مواسات در استان یزد آغاز شد.

وی در پایان مساجد را محور اجرایی و عملیاتی کردن رزماش کمک مومنان دانست و بیان کرد: این رزمایش تا عید سعید فطر در استان یزد ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha