• پنجشنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98122216843
  • خبرنگار : 50163

فرماندار ابهر خبر داد

مسدود کردن حساب‌های متفرقه جمع‌آوری کمک به مبارزه با کرونا

مسدود کردن حساب‌های متفرقه جمع‌آوری کمک به مبارزه با کرونا

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: طی تصمیم شورای تامین شهرستان ابهر، همه حساب‌های متفرقه کمک به مبارزه با کرونا مسدود خواهد شد.

وجیه‌الله نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط اضطراری به وجود آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری و درمان مطلوب و به موقع مبتلایان، همچنین ضرورت دسترسی سریع شبکه بهداشت و درمان شهرستان به منابع مالی حاصل از کمک‌های مردمی و هزینه به هنگام و موثر آن‌ها، طبق تصمیم مراجع مسئول در فرمانداری، شبکه بهداشت و مجمع خیرین سلامت شهرستان مقرر شد همه کمک‌های مردمی در حساب شماره ۰۱۰۳۹۲۲۴۰۹۰۰۷ و شماره شبا (IR۲۴۰۱۹۰۰۰۰۰۰۱۰۳۹۲۲۴۰۹۰۰۷) نزد بانک صادرات به نام شبکه بهداشت و درمان ابهر متمرکز شود.

وی با اشاره به این‌که مبارزه با ویروس کرونا همت همگانی می‌طلبد و تنها نباید به تلاش حوزه بهداشت و درمان بسنده کرد، افزود: امیدواریم مردم نوع‌دوست و خیر شهرستان با واریز کمک‌های خود به حساب فوق، ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس و شبکه بهداشت و درمان شهرستان را در ارائه بهینه خدمات یاری کرده، همچون همیشه حماسه‌آفرین صحنه نوع‌دوستی و کمک‌های انسان‌دوستانه باشند.

این مسئول با تاکید بر ضرورت پرهیز از موازی‌کاری در حوزه جمع‌آوری کمک‌ها و نیز احتمال سودجویی برخی در این حوزه، تاکید کرد: در همین راستا طی تصمیمی که در شورای تامین شهرستان گرفته شده همه حساب‌های متفرقه مسدود خواهد شد و از شهروندان درخواست داریم که از طریق این حساب متمرکز اقدام کنند.

فرماندار ابهر با اشاره به انتشار شایعات متعدد درباره کرونا ویروس در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: بهترین راهکار در امان ماندن از این شایعات بهره‌گیری از منابع معتبر در زمینه اطلاع‌رسانی و بهترین راه کنترل این بیماری نیز ماندن در خانه و رعایت بهداشت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha