• چهارشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98122116572
  • منبع : نمایندگی سمنان

از کشف اموال سرقتی 2.5 میلیاردی تا یک میلیون پد الکل در دامغان

از کشف اموال سرقتی 2.5 میلیاردی تا یک میلیون پد الکل در دامغان

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 61 فقره سرقت منزل در شهرستان "دامغان" خبر داد.

سردار عبداله حسنی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت منزلی در سطح شهرستان "دامغان" شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی  قرار گرفت.

وی به تحقیقات اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی ماموران انتظامی در این راستا اشاره کرد و گفت: در جمع بندی داده‌ها و سرنخ های جمع آوری شده ردپای فردی سابقه دار در ارتکاب این جرایم به دست آمد.

رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت استان سمنان با اشاره به شناسایی کامل متهم و هماهنگی‌های لازم قانونی در این خصوص گفت: مرد 38 ساله ای در اقدام ضربتی و غافلگیرانه پلیس دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.

سردار حسنی گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به 61 فقره سرقت منازل و ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان "دامغان" اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش ریالی اموال مسروقه را برابر نظر کارشناسان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد

کشف یک میلیون پد الکل طبی در دامغان

فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف یک میلیون پد الکل طبی یک بار مصرف که به صورت غیرمجاز در دامغان تولید می شد، خبر داد.

سردار حسنی ادامه داد: تیم تلفیقی ماموران انتظامی و اداره بهداشت شهرستان دامغان حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت حامل اقلام و تجهیزات بهداشتی مشکوک شده و آن را برای بررسی های بیشتر متوقف می کنند.

وی به بررسی های اولیه و تناقض گویی‌های راننده در ارائه هرگونه مدرک و یا اسناد قانونی اشاره کرد و گفت: در اقدام فنی پلیس مشخص شد اقلام مورد نظر به صورت غیرمجاز در شهر دیباج شهرستان دامغان تولید می شود.

سردار حسنی به هماهنگی های لازم قانونی در این راستا اشاره و تصریح کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از این واحد متخلف یک میلیون عدد پد الکل طبی یکبار مصرف کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که پدهای کشف شده بنا بر اظهارنظر کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است از دستگیری یک نفر در این رابطه خبرداد و تاکید کرد: اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل این اقدام غیرقانونی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha