• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403072116255
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه خواجه-ورزقان

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه خواجه-ورزقان

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی امروز در سفر کاری یک روزه به اهر-هریس از پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه خواجه-ورزقان بازدید کرد.

بهرام سرپرست در این بازدید که با همراهی جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی انجام شد، بر لزوم اجرا و اتمام طرح‌های عمرانی بر طبق جدول زمانبندی تاکید کرد.

باند رفت قطعه اول بزرگراه خواجه- ورزقان به طول ۱۳ و نیم کیلومتر به بهره برداری رسیده و باند برگشت آن به طول ۱۰ کیلومتر با ۹۲ پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

پل تقاطع غیر هم سطح خواجه-ورزقان نیز با دو دهانه ۲۴ متری و یک دهانه ۱۶ متری و رمپ و لوپ‌هایی به طول ۲.۵ کیلومتر با ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و تا پایان فصل کاری سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
 

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای اتمام طرح‌های راه سازی 

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تلاش برای اجرا و تکمیل طرح‌های راه سازی استان با استفاده از همه امکانات موجود از جمله ظرفیت‌های قانون مولدسازی و جلب مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد.

بهرام سرمست در بازدید از عملیات اجرایی طرح تعریض گردنه گویجه بئل بزرگراه تبریز-اهر افزود:  تلاش برای اتمام پروژه‌های در دست اجرا در موعد مقرر یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران است.

در این بازدید اعلام شد که تکمیل طرح تعریض گردنه گویجه بئل به طول سه و نیم کیلومتر، نیازمند ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار می‌باشد که ۲۳۰ میلیارد تومان از این رقم از محل ماده ۵۶ اختصاص می‌یابد.

عملیات اجرایی این طرح مهر ماه امسال آغاز شده و بنابر اعلام موسوی، مدیر کل راه شهرسازی آذربایجان شرقی قرار است ۲ سال بعد به پایان برسد.

در این بازدید همچنین اعلام شد که طرح تعویض گردنه بزرگراه تبریز-اهر معارض ندارد و ۲۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سونگون به آن تخصیص یافته که تاکنون پرداخت نشده است. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، فتحی زاده، رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی نیز در این بازدید اعلام کرد که ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هم از محل توازن به این طرح اختصاص می یابد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha