• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403071814778
  • منبع : نمایندگی سمنان

سردار فتحیان در یادواره شهدای امدادگر سمنان:

بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس ۳۵۰۰ شهید تقدیم کرده است

بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس ۳۵۰۰ شهید تقدیم کرده است

ایسنا/سمنان رئیس موسسه بهداری رزمی‌ سپاه پاسداران با اشاره به نقش ممتاز کادر درمان در دوران دفاع مقدس گفت: بهدا ی رزمی در دوران دفاع مقدس سه هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم کرده است.

 سردار فتحیان رئیس موسسه بهداری رزمی ۱۸ مهرماه در یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان سمنان اظهار کرد: در این مراسم‌ها همه به عشق شهدا می‌آیند. سمنان در دفاع مقدس نقشی ارزنده ایفا کرده است و در دفاع مقدس کارنامه ای عالی دارد.

وی ادامه داد: جوانان سمنان در دهه اول انقلاب به فرمان امام خمینی ره لبیک گفتند و ۲۷ هزار جوان در عملیات‌های بزرگ خط شکنی کردند. در عملیات کربلای ۴ و ۵ و مرصاد این جوانان سمنانی حضور داشتند و اگر این جوانان نبودند به شهادت رهبر معظم انقلاب، اگر نبودند دشمن تا قلب کشور پیش می رفت.

وی گفت: فقط در استان سمنان در دوران جنگ ده‌ها تیم پزشکی در پست امداد و بیمارستان صحرایی خدمت کردند و در این دوران دفاع مقدس هلال احمر در میدان نبرد و با تمام وجود با سایر ارگان‌ها گره خورده بود.

وی با بیان اینکه در این مدت هیج گاه با کمبود امدادگر رو به رو نبودیم گفت: در جبهه مقاومت هم سمنانی‌ها درخشیدند و در کنار سردار سلیمانی حضور داشتند.

سردار فتحیان گفت: هلال احمر امروزه سرآمد جمعیت های هلال احمر در دنیا است. هلال احمر جمهوری اسلامی از نظر شجاعت، حضور در میدان، کمک به ابنا بشر و در تمام عرصه‌های چه در داخل و چه در خارج از کشور همواره سرآمد بوده است.

رئیس موسسه بهداری رزمی جمهوری اسلامی ادامه داد: بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ هزار نفر رزمنده بهداری داشته که ۷۰ هزار نفر آنها امدادگر بودند. از این ۱۰۰ هزار نفر سه هزار و ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند. جامعه امدادی و پزشکی و پرستاری کشور در دفاع مقدس، جبهه مقاومت، کرونا و همچنین در شرایط حال حاضر درخشیدند.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و لبنان افزود: رژیم صهیونیستی در جنگ این روزها قطعا شکست خواهد خورد و جبهه مقاومت پیروز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha