• سه‌شنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 98120604350
  • خبرنگار : 71567

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت خبر داد

تلاش وزارت بهداشت برای افزایش اعتبار بخش دانشجویی در سال آینده

تلاش وزارت بهداشت برای افزایش اعتبار بخش دانشجویی در سال آینده
عکس دریافتی است

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم اعتبارات بخش فرهنگی دانشجویی در سال آینده افزایش یابد، گفت: تزریق اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی از سوی سازمان برنامه و بودجه گشایش خوبی در این بخش ایجاد کرد.

به گزارش ایسنا، مهندس رحمان خدابنده لو اظهار کرد: مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور برای هفتمین سال پی در پی و با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی در مازندران برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه در سال جاری استقبال بسیار خوبی از این دوره رقابت‌ها انجام شده است، گفت: ۶۱ تیم برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کردند که تیم گیلان به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی به این مسابقات نرسید.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با اعلام اینکه حضور ۶۰ تیم در یک تورنمنت در سطح کشور بی‌نظیر بود، افزود: سطح کیفی مسابقات به گفته کارشناسان این رشته بسیار بالا بوده و ما در این مسابقات از ظرفیت داوران ملی و بین‌المللی استفاده کردیم و از نظر اجرایی تلاش کردیم که میزان رضایتمندی را افزایش دهیم و این موضوع به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که برای دوره‌های بعد وضعیت حتی بهتر و مناسب‌تر باشد. مسابقات با حضور ۶۰ تیم از دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد و خوشبختانه توانستیم در راستای توسعه ورزش در سطح دانشگاه‌ها اقدامات شایسته‌ای انجام دهیم.

خدابنده لو در خصوص برخی گلایه‌های دانشگاه‌ها به لحاظ اعتباری، بیان کرد: سرانه‌های تصویب شده دانشگاه‌ها محقق نشده، ولی با حمایت‌های وزیر بهداشت و پیگیری‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی و کمک‌های سازمان برنامه و بودجه ۱۵۰ میلیارد تومان بابت کمک هزینه غذای دانشجویی به دانشگاه‌ها تزریق شده و همین باعث شد که گشایشی در حوزه دانشجویی ایجاد شود.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت ادامه داد: تلاش می‌کنیم که در سال‌های بعد این اعتبارات در سال آینده افزایش یابد.

بر اساس اعلام مفدا، وی در ارتباط با دراختیار قرار دادن سالن‌ها و تجهیزات ورزشی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: مازندران در این فصل شرایط خوبی داشت و خوشبختانه مسابقات با طراوت خاصی برگزار شد. دانشگاه علوم پزشکی مازندران همیشه در کنار وزارت بهداشت بوده و با تمام توان در کنار ما بوده و هست و از این بابت ار همه دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی مازندران تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha