• یکشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 98112014342
  • خبرنگار : 50046

استاندار خراسان شمالی:

بجنورد چهره مرکز استان را ندارد/ شهرداری در همکاری با اجرای پروژه"هماگ" کوتاهی کرده است

بجنورد چهره مرکز استان را ندارد/ شهرداری در همکاری با اجرای پروژه"هماگ" کوتاهی کرده است

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: بجنورد بعد از گذشت چندین سال هنوز چهره مرکز استان را ندارد.

محمدعلی شجاعی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که در ابتدای سال جاری بازدیدی از پروژه سرمایه گذاری هماگ در شهر بجنورد داشته اید و در آنجا برخی از دستگاه ملزم به همکاری به منظور حل مشکلات سرمایه گذار شده اند اما هنوز این پروژه با مشکلات مختلفی مواجه است؟ اظهارکرد: کلا این استان ضد سرمایه گذار است و متوجه این امر هم نیستیم، سپس برخی از مدیران که تعداد آن ها کم خواهد شد، شخص می شوند و تصور می کنند که توفیق یک پروژه سرمایه گذاری، شکست آن فرد می شود.

وی تاکیدکرد: هنوز تعدادی از این مدیران درک نکرده اند که درد این استان توسط بخش خصوصی حل می شود و فرض را بر این بگذاریم که اعتبارات استانم20 برابر شود اما قرار بر این نیست که بخش دولتی کارخانه ایجاد کند، بلکه وظیفه بخش دولتی ایجاد زیرساخت، امنیت و ... است.

شجاعی با تاکید بر اینکه پروژه های سرمایه گذاری همچون هماگ آبروی و شان این شهر هستند، افزود: سرمایه گذار به طور حتم از اجرای پروژه های سرمایه گذاری سود خواهد برد در غیر این صورت وارد عرصه سرمایه گذاری نمی شود اما پروژه برای مردم منطقه خواهد ماند.

وی ادامه داد: نگاه کوچک برخی از مدیران در این استان موجب شده وقتی به استان و مرکز استان را نگاه می کنیم مانند آن است که اتفاقی در آن رخ نداده است.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: ساختن و خراب کردن دست آدم ها است که بخشی از آن ها شامل مدیران می شود چراکه متوجه نیستند.

وی تصریح کرد: برای ادامه پروژه سرمایه گذاری هماگ و تکمیل آن ورود پیدا کرده ایم تا مشکلاتش حل شود، چراکه نگاه ما شخصی نیست بلکه توجه ما به مردم این استان است.

شجاعی توضیح داد: باید برای ادامه روند ساخت و ساز پروژه سرمایه گذاری هماگ دستگاه هایی همچون اوقاف و شهرداری همکاری می کردند که شهرداری کوتاهی کرده و گویا اوقاف کارهایش را انجام داده است.

پروژه هماگ در قالب ساخت مرکز تجاری، پارکینگ، هتل پنج ستاره و دی کلینیک از سال 91 در شهر بجنورد آغاز به کار کرد که در حال حاضر فقط مرکز تجاری آن مراحل نهایی کار را می گذراند.

این پروژه در اجرا با مشکلاتی همچون اختصاص زمین، انتقال سند و ... مواجه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha