• جمعه / ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403071310185
  • خبرنگار : 50046

امام جمعه بجنورد:

آمریکا و اسرائیل شکست پذیر هستند

آمریکا و اسرائیل شکست پذیر هستند

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: آمریکا و اسرائیل شکست پذیر هستند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به اینکه امروز در دشمنان و کشورهای جانی، مستکبر و زیاده خواه همچون آمریکا و اسرائیل با دیپلماسی بازدارندگی ایجاد نمی شود، افزود: گرچه دیپلماسی بسیار مهم است اما برای آن‌ها باید در میدان بود و محکم ایستادگی کرد و به دهان آنها زد. حضور در میدان آن ها را متوقف می کند.

وی با بیان اینکه امروز نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری برگزار می شود، ادامه داد: این امر پیام‌ها برای مردم، جبهه مقاومت و دشمنان دارد. مقام معظم رهبری در نمازجمعه این هفته حضور پیدا می‌کند تا دل‌ها را محکم بسازد و اعلام کند که نترسید، وحشت نکنید همه تحلیل‌های دشمنان واهی است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله، مدیر سیاسی، مدبر، شجاع، حکیم و ولایت مدار بود و با حکمتش به حزب الله اقتدار بخشید و جبهه مقاومت و مردم لبنان حق عظیمی بر گردن او دارند.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که هنوز پیکر شهید سید حسن نصرالله به خاک سپرده نشده انتقام او و شهید هنیه گرفته شد. موفقیت های وعده صادق دوم از وعده صادق اول بیشتر بوده و یکی از مهمترین این موفقیت‌ها این بوده که ابهت پوشالی آمریکا، اسرائیل و جهان اسلام شکسته شد.

وی تاکید کرد: آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل شکست پذیر هستند و حمله موشکی سپاه به اسرائیل شادی را به فرزندان غزه داد و اگر این حمایت نبود شاید صحنه جنگ به شکل دیگری رقم می خورد.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: عملیات وعده صادق دو سبب شد تا روحیه جبهه مقاومت بیشتر شود، ترس و وحشت به جان اسرائیل بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از انجام عملیات وعده صادق دو، آمریکا چند مرتبه به ایران پیام داد تا پایگاه‌های آن ها را نزنیم این نشانه نشان دهنده ابهت پوشالی آن ها است که درهم ریخته شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha