• دوشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98110705289
  • منبع : نمایندگی سمنان

پیش‌بینی 2500 عنوان برنامه برای ایام دهه‌فجر در استان سمنان

پیش‌بینی 2500 عنوان برنامه برای ایام دهه‌فجر در استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از پیش‌بینی 2500 عنوان برنامه برای ایام دهه‌فجر در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این برنامه‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی مختلف استان برنامه‌ریزی و به شورای هماهنگی اعلام شده است. البته بخشی از برنامه‌ها نیز در طول ایام دهه فجر به این مجموعه افزوده خواهد شد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های استقبال از دهه فجر از هم‌اکنون در استان آغاز شده ادامه داد: بخشی از برنامه‌ها با حال و هوای ایام فاطمیه برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های ویژه‌ای در جمعه 11 بهمن‌ماه خبر داد و گفت: این ویژه برنامه‌ها در 19 مصلی استان برگزار می‌شود. ضمن اینکه برپایی میز خدمت، ایستگاه صلواتی، ایستگاه سلامت، اجرای برنامه از سوی گروه‌های هنری و ...از جمله برنامه‌های 11 بهمن‌ماه در مصلی‌های استان است.

وی از عطرافشانی قبور شهدا همزمان با سالروز ورود تاریخی امام به کشور خبر داد و افزود: برنامه‌های 10 شب 10 مسجد از جمله برنامه‌هایی است که از 12بهمن‌ماه آغاز می‌شوند.

قندهاری با اشاره به قرار گرفتن آیین چهلم سردار شهید سلیمانی در ایام لله دهه فجر خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی با محوریت شهدای مقاومت و چهلم سردار شهید قاسم سلیمانی در استان برگزار خواهد شد.

وی از اجرای گروه های سرود و همچنین اجرای تئاتر در برخی میادین شهرهای استان در طول دهه فجر خبر داد و گفت: گروه تئاتر دانشگاه الزهرا قم در ایام دهه فجر با به روی صحنه بردن نمایش جابر، که به موضوع نقش زنان در انقلاب می‌پردازد، 18 اجرا در مرکز استان خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان راه‌اندازی کاروان های انقلاب در 10 مسجد سرخه به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص این ایام نام برد و اضافه کرد: کاروان انقلاب اعزامی از تهران و حضور آنها در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار، برگزاری المپیادهای ورزشی، حضور راویان انقلاب در مدارس استان، پویش مردمی"سردار سلام"، روایت‌گری انقلاب در اتوبوس‌های درون‌شهری شاهرود، برپایی ایستگاه‌های سلامت، ایستگاه های هنری و نقاشی با موضوع من یک سردارم، سردادن بانگ الله اکبر، پویش مردمی "من کالای ایرانی خریدم" و...از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در استان است.

وی از نورافشانی در میادین شهری در شب 22 بهمن خبر داد و گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و...از دیگر برنامه های دهه فجر در استان است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha