• چهارشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98110201246
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سه‌شنبه‌های مچ اندازی برای بانوان خمینی‌شهری

سه‌شنبه‌های مچ اندازی برای بانوان خمینی‌شهری

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی‌شهر گفت: در طرح سه‌شنبه‌های مچ اندازی هر هفته بانوان علاقه‌مند این رشته به صورت رایگان آموزش می‌بینند.

محمد صالحی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هیئت بدنسازی و پرورش اندام خمینی‌شهر امسال مشترکا با هیئت اسکیت به عنوان هیئت برتر شهرستان انتخاب شده است، گفت: بیش از ۴۵ باشگاه بدنسازی در شهرستان خمینی‌شهر وجود دارد که این باشگاه‌ها در بخش بانوان و آقایان در دو شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت می‌کنند که اگر بخواهیم صد ورزشکار را به طور میانگین برای هر باشگاه در نظر بگیریم، این آمار تعداد بالایی از جامعه ورزشی ما را در بر می‌گیرد.

وی گفت: در یک سال گذشته رشته قوی‌ترین مردان را در خمینی‌شهر راه‌اندازی کردیم. در همین مدت توانستیم پیشرفت‌های چشمگیری در این رشته داشته باشیم و یکی از قطب‌های این رشته در استان شویم. تنها با ۶ ماه فعالیت مقام سوم رشته قوی‌ترین مردان را در مسابقاتی که کاشان میزبان آن بود به دست آوردیم.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی‌شهر، افزود: هیئت بدنسازی خمینی‌شهر در پاورلیفتینگ نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. در آخرین مسابقات استانی ۵ تیم از شهرستان خمینی‌شهر شرکت کردند که در شهرستان‌ها بی‌سابقه است. در آخرین مسابقه پارورلیفتینگ نیز که شهرستان خمینی‌شهر میزبان آن بود، از ۱۲ کاپ تیمی ۸ کاپ، از آن خمینی‌شهری‌ها شد و اکثراً هم کاپ‌های اولی بود و در سال گذشته حدود ۲۰ مقام تیمی در این رشته کسب شده است.

صالحی در مورد رشته مچ اندازی نیز، گفت: هیئت بدنسازی خمینی‌شهر در نظر دارد گام بلند در زمینه مچ اندازی بر دارد. در این راستا طرح سه‌شنبه‌های مچ اندازی ویژه بانوان راه‌اندازی شد. این طرح برای اولین بار در کشور در خمینی‌شهر اجرا می‌شود که هر سه‌شنبه بانوان علاقه‌مند به این رشته به صورت رایگان آموزش می‌بینند و استقبال خوبی بانوان خمینی‌شهری از این طرح داشته‌اند.

وی افزود: اعظم عموشاهی به عنوان اولین و تنها بانوی داور مچ انداز شهرستان به همراه ۹ داور دیگر مدارک خود را از فدراسیون دریافت کردند.

صالحی خواستار تعامل بیشتر بین دستگاه‌ها برای اعتلای ورزش در شهرستان شد و گفت: در سال گذشته هیئت بدنسازی خمینی‌شهر بیش از ۱۰۰ مقام تیمی و انفرادی کسب کرده است. همچنین این هیئت در رشته‌های مچ اندازی و پاورلیفتینگ توانسته بیش از ۲۰ مقام کشوری به دست آورد.

مسئول آموزش اداره ورزش و جوانان خمینی‌شهر به برگزاری سمینار آموزشی مربی‌گری در خمینی‌شهر اشاره و خاطرنشان کرد: در این سمینار ۱۱ روزه رکورد تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس داوری شکسته شد. این دوره با حضور ۴۱۵ نفر و با استفاده از بهترین اساتید کشور برگزار شد که یک رکورد کشوری در زمینه آموزش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha