• دوشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98101612532
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک پیشکسوت فوتبال:

برای حفظ ثبات ذوب آهن هر چه سریعتر سرمربی آن انتخاب شود

برای حفظ ثبات ذوب آهن هر چه سریعتر سرمربی آن انتخاب شود

ایسنا/اصفهان یک پیشکسوت فوتبال گفت: باید برای رسیدن و حفظ ثبات فنی تیم ذوب‌آهن، سرمربی آن زودتر معرفی شود تا شأن باشگاه حفظ شود.

محمد یاوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت فعلی ذوب‌آهن و نداشتن سرمربی، اظهار کرد: در شرایط کنونی، ذوب‌آهن باید به دنبال یک ثبات فنی باشد، باید سریع‌تر کادر فنی خود را مشخص کند؛ اگر قرار است کربکندی را که تجربه هم دارد در کنار تیم بگذارند سریع‌تر اعلام کنند.

وی افزود: کربکندی خود می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد و بهتر است کادر خود را با یک کادر قوی و به روز ببندد و تیم را در وسط جدول نگه دارد. ذوب‌آهن در شرایط کنونی نمی‌تواند سهمیه‌ای کسب کند و یا به لیگ پایین‌تر سقوط کند، بنابراین نیاز به فردی دارد که بتواند تیم را در پایان لیگ در بهترین شرایط ممکن قرار دهد. ذوب‌آهن هیچ‌گاه به لیگ پایین‌تر سقوط نمی‌کند، چون شخصیت بالایی دارد.

این کارشناس فوتبال تأکید کرد: رسیدن و حفظ ثبات فنی برای ذوب‌آهن بسیار مهم است که زودتر به آن برسند. به اعتقاد من سرمربی ذوب‌آهن باید از طریق کربکندی که مدیر سازمان لیگ فوتبال این باشگاه است معرفی و تأیید شود تا هماهنگی و تعامل بیشتری صورت گیرد. راه موفقیت ذوب‌آهن این است که این انتخاب از طریق کربکندی انجام شود.

یاوری در خصوص بازی با اسامی برای مربی گری ذوب آهن که طی این هفته‌ها رخ داد مانند علی دایی که روز گذشته نامش اعلام و بعد تکذیب شد، گفت: باشگاه باید اگر صد در صد به نتیجه نهایی با یک مربی رسید به طور رسمی آن را اعلام کند. این‌گونه با جایگاه ذوب‌آهن بازی کردن که بین مربیان دست به دست شود، خوب نیست. ذوب‌آهن باشگاهی است که افراد بسیاری آرزو داشته و دارند که سرمربی آن شوند، چراکه به اعتقاد من جز ۳ تیم حرفه‌ای ایران است، بنابراین شأن آن باید حفظ شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha