• شنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 98101410804
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

شهادت سردار قاسم سلیمانی زینب‌وار اسلام و انقلاب را احیا کرد

شهادت سردار قاسم سلیمانی زینب‌وار اسلام و انقلاب را احیا کرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی زینب‌وار اسلام و انقلاب را احیا کرد، ادامه داد: وحدت امت اسلامی از دیگر نتایج شهادت ایشان بود که همه گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه در مراسم گرامیداشت ایشان حضور مستمر داشتند.

اقبال عباسی امروز ۱۴ دی در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، صداقت، تلاش بی وقفه، ایجاد وحدت و صمیمیت بین اقشار و مقامات را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی برشمرد و اظهار کرد: ایشان علاوه بر دفاع از منافع ملی مدافع منافع همه ملت‌های مسلمان جهان بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی یک تئوریسین بدون نقص در جبهه مقاومت بین‌الملل بود، افزود: صداقت، شجاعت و ایمان راسخ شهید سلیمانی موجب شد تا استکبار بزرگ دنیا ایشان را در جوار مرقد مطهر امام علی(ع) و امام حسین(ع) به شهادت برسانند.

وی با تاکید بر اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی زینب‌وار اسلام و انقلاب را احیا کرد، ادامه داد: وحدت امت اسلامی از دیگر نتایج شهادت ایشان بود که همه گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه در مراسم گرامیداشت ایشان حضور مستمر داشتند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان نیز در این مراسم با تسلیت و تبریک شهادت سردار قاسم سلیمانی به عموم مردم استان، گفت: این شهید والامقام به درجات بالایی از معنویت  و امور نظامی رسیده بود و الگوی بسیاری از فرماندهان و نیروهای مسلح کشور است.

سردار علی‌محمد اکبری افزود: رزمندگانی چون حاج قاسم سلیمانی به برکت معنویت و اعتقادی که به ائمه اطهار(ع) داشتند پیروزی‌های متعدد را در میدان‌های مختلف تاریخ تجربه کردند و دشمنان را در عرصه‌های مختلف زمین‌گیر کردند.

وی سردار قاسم سلیمانی را الگوی همه رزمندگان اسلام خواند و اظهار کرد: تبعیت محض از فرمان‌های سردار سلیمانی توسط نیروهای فاطمیون، زینبیون و حیدریون نتیجه فرمانبرداری ایشان از فرمانده کل قوا بود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان خاطرنشان کرد: پیرو پیام رهبر انقلاب همانگونه که دشمنان با شهادت سردار سلیمانی کام مردم را تلخ کرد منتظر انتقام سخت که کامشان را تلخ تر کند باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha