• شنبه / ۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98090906069
  • خبرنگار : 71489

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ایران اینترنشنال

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ایران اینترنشنال

وزارت اطلاعات اعلام کرد که قاطعانه اقدامات شبکه ایران اینترنشنال و کارکنان آن را مصداق همکاری با دشمنان جمهوری اسلامی ایران در اقدامات تروریستی می‌داند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات آمده است: شبکه ماهواره ای ایران اینتر نشنال که با بودجه های کلان تخصیص یافته از سوی رژیم سعودی تاسیس و مجوز فعالیت در انگلیس را اخذ نموده؛ پس از وقوع حوادث روزهای اخیر، همانند شبکه ی بی بی سی فارسی در جریان فتنه سال 88 ، از همان ساعات اولیه با فرمان اغتشاش و آتش  وارد صحنه شده و بر تحریک مخاطبین و بزرگنمایی بحران درمناطق مختلف کشور متمرکز گردید .

سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، در جریان کنترل و مدیریت اطلاعاتی بحران؛ کلیه تحرکات و اقدامات این شبکه، مدیران، مجریان و کارشناسان و به ویژه ارتباطات با عناصر داخل کشور را مورد رصد و کنترل اطلاعاتی قرار داده و ضمن شناسایی افرادی که اقدام به ارسال اطلاعات به این شبکه می نمودند و کسانی که مجری دستورات آن شبکه در به آتش کشیدن اموال عموی و شخصی مردم در استان های مختلف کشور بودند، حین اجرای دستورات شبکه مذکور برای تشدید اغتشاشات و آتش زدن اماکن؛ شناسایی و دستگیر نموده است.
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران قاطعانه اقدامات این شبکه و کارکنان آن را مصداق همکاری با دشمنان جمهوری اسلامی ایران در اقدامات تروریستی دانسته و بر همین اساس؛ حکم ممنوع المعاملگی و توقیف کلیه اموال کارکنان و مرتبطین آن در داخل کشور توسط قوه ی محترم قضائیه صادر گردید و مورد تعقیب بین الملل نیز قرار خواهند گرفت تا درس عبرتی باشد برای کسانی که در خدمت به بیگانگان و خیانت به کشور، آتش زدن به اموال مردم را افتخاری برای خود می دانند.
البته آن دسته از کارکنان شبکه ها که ضمن ابراز ندامت، همکاری خود را با شبکه های ماهواره ای متوقف نمایند ، مشمول عفو و رافت اسلامی قرار خواهند گرفت .
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۹ ۱۷:۵۶

احسنت همشون جمع کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۹ ۱۸:۲۶

عامل اصلی کشته شدن جوونا هیمن شبکه ها هستن که بیرون گود وایسادن مردمو تحریک میکنن اگه آدمید شما و دلتون برای ما میسوزه فکری به حال صادرات ما کنید که ترامپ بی ریشه باعث این اتفاقات شده،همون پهلوی پول مملکتو خارج کرده داره برای هفت نسلش تحارت میکنه یکی نیست این حرفارو تو شبکه هاشون بگه،خدا به درک واصلشون کنه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۹ ۱۹:۵۵

آره حتما یارو از انگلیس میاد خودشو به شماها تسلیم میکنه تا پسر خوبی بشه از این ببعد

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۳ ۰۶:۲۲

احمق، نوشته عوامل داخلی

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۳ ۰۶:۲۲

احمق، نوشته عوامل داخلی

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۳ ۰۶:۲۲

احمق، نوشته عوامل داخلی

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۳ ۰۶:۲۲

احمق، نوشته عوامل داخلی

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۰ ۰۳:۵۹

اینکه یه نفر جلوی دوربین بشینه و حرف بزنه کار راحتیه. حالا می‌خواد حرف خوب بزنه یا بد. اما دشمن تصلی مردمی که می‌شینن پای این شبکه‌ها و تمام اخبار رو فقط از کانال‌های ماهواره‌ای دنبال می‌کنن، و هر چی ماهواره بگه رو قبول می‌کنن اما هر چی تلویزیون ایران بگه رو قاطعانه دروغ می‌پندارن. این ها دشمنان اصلی کشورند نه دولت‌های خارجی و نوچه‌هاشون.