• شنبه / ۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98090905596
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

استقبال ۱۱ هزار نفری هرمزگانی ها از سینما در آبان ماه/فروش مطرب و هزارتو در صدر

استقبال ۱۱ هزار نفری هرمزگانی ها از سینما در آبان ماه/فروش مطرب و هزارتو در صدر

ایسنا/هرمزگان آمارها نشان از استقبال ۱۱ هزارنفری هرمزگانی‌ها از نمایش فیلم‌های اکران شده در سطح سینماهای استان خبر می‌دهد.

درحالی‌که این روزها با نمایش فیلم‌های کمدی حال و هوای فروش گیشه سینماهای استان جان تازه‌ای به خود گرفته، آمارها حکایت از استقبال ۱۱ هزار و ۷۹ نفری مخاطبین از سینماهای سراسر استان هرمزگان می‌دهد.

سینما ستاره شهر با فروش ۳ هزار و ۴۸۴ نفری در آبان ماه صدرنشین این آمارها بوده است و پس‌ازآن سینما ستاره جنوب با استقبال ۳ هزار و ۱۸۳ نفری و سینما غدیر بندرعباس با ۲ هزار و ۳۶۳ نفری در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. هرچند دراین‌بین دو سینما ستاره شهر و جنوب درجه ممتاز و سینما غدیر عنوان درجه دو را یدک می‌کشد.

اگر بخواهیم به آمار استقبال فیلم‌های اکران شده بپردازیم ابتدا باید به سراغ فیلم "مطرب" برویم که این روزها شاهد استقبال خوبی در سطح کشور است. فیلم مطرب که همچنان اکرانش در سینما ستاره جنوب بندرعباس ادامه دارد، در آبان ماه توانست استقبال ۲ هزار و ۶۰۱ نفری را به همراه داشته باشد. هرچند سینما سیتی سنتر قشم نیز ۲۰۹ تماشاگر را برای این فیلم به سینما کشاند.

فیلم "هزارتو" با استقبال ۲ هزار و ۲۲۹ در سینما ستاره شهر نیز توانست دومین فیلم پرمخاطب آبان ماه لقب بگیرد. همین فیلم در سینما گوهر بندرلنگه ۴۷۴ نفر و سیتی سنتر قشم ۸۸ نفر را به سالن سینما کشانده است.

فیلم "تپلی و من" در سینما کودک با مخاطب ۲ هزار و ۸۹ نفری در سینما غدیر بندرعباس نیز استقبال کودکان و خانواده‌ها را در پی داشته است.

به گزارش ایسنا، فیلم "ردخون" با استقبال یک هزار و ۸۲۴ نفری در سینما ستاره شهر، ۳۹۰ نفری در سینما گوهر بندرلنگه، ۳۱۷ نفری در سینما سیتی سنتر قشم و ۱۸۲ نفری در سینما خلیج‌فارس حاجی‌آباد از فیلم‌های پرمخاطب آبان ماه هرمزگان بود.

فیلم "منطقه پروازممنوع" با مخاطب یک هزار و ۲۵۲ نفری در سینما ستاره جنوب و ۴۵۱ نفری در سینما فرهنگ میناب از دیگر فیلم‌های پرفروش سینما هرمزگان در آبان ماه بوده است.

فیلم‌های "چشم و گوش بسته" با ۴۸۶ مخاطب، "مسخره‌باز" با ۴۴۱ مخاطب و "تورنادو" با ۲۳۷ مخاطب در آبان ماه مهمان سینما ستاره شهر بودند هرچند اکران فیلم چشم و گوش بسته تداوم دارد و این آمار در آذرماه رشد بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha