• سه‌شنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98082113726
  • خبرنگار : 30054

صفر تا صد خرید بلیط اتوبوس TBT از سایت بازارگاه

صفر تا صد خرید بلیط اتوبوس TBT از سایت بازارگاه

در سالهای نه چندان دور اگر قصد سفر کردن و خرید بلیط اتوبوس را داشتید می‌بایست تا ترمینال شهر می‌رفتید و به صورت حضوری با پرداخت مبلغ بلیط، بلیط اتوبوس مورد نظرتان را می‌خریدید. اما در چند سال اخیر با گسترش تکنولوژی و فناوری، خریدها به سمت اینترنتی‌شدن پیش رفته است. صنف حمل و نقل نیز از این قافله باز نماند و در جهت آنلاین شدن خدمات خود تلاش کرد. امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از خدمات به صورت اینترنتی انجام می شود، از جمله خرید بلیط اتوبوس.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام سایت بازارگاه، شرکت مسافربری بی تا (TBT) یکی از شرکت‌های فعال در زمینه حمل و نقل زمینی مسافر است که خدمات اینترنتی فروش بلیط اتوبوس را ارائه می‌دهد. این شرکت مسافران را همراه با اتوبوس‌های مدرن و پیشرفته جابجا می‌کند. بلیط اتوبوس تی بی تی را می‌توانید با چند کلیک به صورت اینترنتی از سایت بازارگاه بخرید.


و اما چگونه؟ در ادامه مطلب صفر تا صد مراحل خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تی بی تی شرح داده شده‌ است.


نخستین گام ورود به صفحه شرکت مسافربری بی‌تا در سایت بازارگاه به آدرس bazargah.com است. در باکس جستجو مبدا، مقصد و تاریخ حرکت سفر خود را وارد کرده و روی دکمه جستجوی بلیط کلیک کنید. لیستی از نتایج جستجو برای شما نمایش داده‌ می‌شود. از طریق فیلترهای موجود می‌توانید جستجوی خود را برای شرکت تی بی تی فیلتر کنید. سپس به عنوان مثال فقط اتوبوس‌های تخفیف‌دار را ببینید و یا تنها سرویس‌هایی را ببینید که اتوبوس VIP  تخت شو هستند.

پس از پیدا کردن سرویس مورد نظرتان روی دکمه انتخاب کلیک کنید. در صفحه باز شده صندلی یا صندلی‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید. در قسمت دریافت اطلاعات مسافر، اطلاعاتی مانند شماره موبایل مسافر، آدرس ایمیل، نام و نام خانوادگی و کد ملی را وارد کرده و روی گزینه ادامه خرید کلیک کنید. در صفحه بعد پیش فاکتور خرید بلیط را می‌بینید در این مرحله با انتخاب تیک، قوانین و مقررات خرید بلیط اتوبوس را قبول کرده و دکمه پرداخت آنلاین را بزنید.

اگر در اطلاعات مشکلی وجود دارد دکمه ویرایش اطلاعات را بزنید و اطلاعات اشتباه را ویرایش کنید. به همین سادگی تنها با چند کلیک و صرف زمان کم شما توانستید بلیط مورد نظرتان را بخرید. علاوه بر این با خرید بلیط اتوبوس تی بی تی به صورت اینترنتی از سامانه بازارگاه شما می‌توانید از تخفیفات ویژه سایت بهره مند شوید و علاوه بر زمان در هزینه نیز صرفه‌جویی کنید. تا پایان سال 98، با کوپن تخفیف bazargah98 از تخیف بلیط اتوبوس تی بی تی بهره‌مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha