به گزارش ایسنا، به نقل از روابطعمومی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان، عبدالحسین علیاکبری در سمینار آموزشی ارتقای سطح کیفی خدمات مجمتعهای خدماتی رفاهی استان زنجان با رویکردهای نوین که با حضور مالکان مجتمعها برگزا رشد، گفت: در صورت برطرف نشدن کم و کاستیهای تجهیزات نمازخانهها و بیتوجهی مسئولان مجتمعها به ایجاد شرایط بهداشتی، هیچ ملاحظه و چشمپوشی نخواهیم داشت و باید در مدت زمان تعیین شده اقدامات مورد نظر برای افزایش فضای نمازخانه و شرایط بهداشتی لازم از سوی مالکان فراهم شود.
وی افزود: در حال حاضر ۲۲ مجتمع در محورهای مواصلاتی استان زنجان فعال بوده و ۲۰ مجتمع دیگر نیز در حال ساخت است.
این مسئول با اشاره به اینکه از مجتمعهای خدماتی رفاهی استان به صورت دورهای، متوالی و سرزده با اولویت رعایت موارد بهداشتی، نظافت نمازخانهها و سرویسهای بهداشتی و سایر خدمات ارائه شده توسط آنها بازدید انجام میشود، بیان کرد: افزایش استفاده از این مجتمعها توسط کاربران جادهای و ارائه خدمات مطلوب توسط آنها ارتقای ایمنی تردد در جادههای استان را به همراه خواهد داشت.
علیاکبری ادامه داد: در حال حاضر تعداد مجتمعهای بهرهبرداری شده در استان زنجان، با توجه به وسعت و طول راههای استان، از وضعیت مطلوب برخوردار است و سیاست سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای، حمایت از سرمایهگذاران و متقاضیان احداث مجتمعهای خدماتی رفاهی بینراهی است تا ضمن توسعه این مراکز و تجمیع خدمات در طول محورهای مواصلاتی، بهبود ایمنی تردد و افزایش رضایتمندی مسافران، فراهم شود.
گفتنی است، دوره آموزشی ارتقای سطح کیفی خدمات مجمتعهای خدماتی رفاهی استان زنجان با حضور مسئولان ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای و مجتمعداران استان به مدت یک روز در مجتمع شهر آفتاب ابهر برگزار شد.
انتهای پیام
نظرات