• شنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 98052612487
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

رییس سازمان بسیج مستضعفین:

فرهنگ مقاومت شکست "حصر پاوه" راه پیروزی ملت‌های اسلامی است

فرهنگ مقاومت شکست "حصر پاوه" راه پیروزی ملت‌های اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فرهنگ مقاومت در شکست حصر پاوه، راه پیروزی ملت‌های اسلامی است.

به گزارش ایسنا، سردار سلیمانی در مراسم سالروز شکست حصر پاوه که امروز (شنبه) در پاوه برگزار شد، از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان پیروزی جهان اسلام یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی بارقه امید را بین ملت‌های مسلمان جهان برای خارج شون از یوغ و سلطه حکومت‌های وابسته که قرنهای متمادی مانع پیشرفت مسلمان شده بودند، ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تحولی بزرگ در دنیا بود، ادامه داد: این پیروزی باعث شد جهان استکبار و آمریکا که منافع و سیاست‌هایشان زیر سایه نظام انقلاب اسلامی به خطر افتاده بود به میدان آمده و از تمام توان خود برای نابودی انقلاب ما بهره بگیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: با نگاه به برخورد غرب از گذشته تاکنون شاهد بوده ایم همواره دولت‌های اروپایی و آمریکایی با روش‌های خصمانه با ملت‌های مسلمان برخورد کرده اند که این برخوردها چیزی جز قتل، خونریزی و اشغال سرزمین‌های مسلمان به همراه نداشته است.

به گفته سلیمانی، پیروزی انقلاب اسلامی پایان این نوع مداخلات، چپاول، وحشی گری و استثمار ملت‌های مسلمان بود.

وی در ادامه با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب نیز ملت ایران به دنبال جنگ نبودند بلکه قصد داشتد به خلاءهای موجود بعد از زمان پهلوی در کشور سر و سامان بدهند و یک جامعه انقلابی را بسازند، تاکید کرد:  در این شرایط دشمنان جنگ را به ما تحمیل کردند و با راهبرد نفوذ، با استفاده از سیاست‌های خصمانه و با هزینه کم تلاش کردند از توان کشورهای مسلمان برای ضربه زدن به خودشان استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برخی حکام خودفروخته کشورهای اسلامی نیز به کمک دشمن آمدند، افزود: نتیجه این شرایط جنگ تحمیلی و رویدادهایی مانند حصر پاوه بود که امسال چهلمین سال شکست حصر پاوه را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه شکست حصر پاوه باید از زوایای مختلف در کانون توجه قرار بگیرد، عنوان کرد: حادثه پاوه محدود به جغرافیای پاوه نیست، بلکه رویدادی بزرگ به وسعت جهان اسلام بود.

سلیمانی از شکست حصر پاوه به عنوان نقطه برجسته فرهنگ و گفتمان مقاومت یاد کرد که با کمک سه ضلع رهبری  امام(ره)، مردم و مدافعان رقم خورد.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان پاوه کجا هستند که ببیند مردم پاوه چگونه با افتخار و اقتدار ایستاده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز فرهنگ مقاومت پاوه همه جا گسترده شده، تاکید کرد: این فرهنگ، تفکر و گفتمان راه پیروزی ملت‌های اسلامی است و به یک گفتمان انسان ساز و عدالت ساز تبدیل شده است.

وی گفت: امروز به تاسی از مقاومت شکست حصر پاوه یک جبهه مقاومت بزرگ بوجود آمده که سلسله پیروزهایی به همراه داشته و خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پرونده این افتخارات در تاریخ جهان اسلام هرگز بسته نخواهد شد، یادآوری کرد: امروز از سرزمین‌های اشغالی کرانه باختری گرفته تا لبنان، سوریه، یمن و شمال آفریقا جهبه مقاومت افتخارات بزرگی را کسب کرده و کارنامه درخشانی دارد.

رئیس سازمان بسیح مستضعفین گفت: دنیای استکبار هم در برابر  این جبهبه مقاومت و پیروزی‌های آن راهی جز پذیرش ندارد.

سلیمانی از اقتدار کنونی ایران اسلامی در جنبه‌های مختلف هم یاد کرد و ادامه داد: امروز اقتدار ایران در عرصه‌های دفاعی و امنیتی مثال زدنی است و در سایر بخش‌های علمی و فناوری نیز دارای جایگاه بسیار خوبی هستیم.

وی اظهار کرد: در بعد اقتصادی نیز علی رغم تحریم‌های دشمنان و اینکه به دنبال راه انداختن جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ایران هستند، اما با استفاده از توانمندی‌های داخل کشور در برابر این هجمه و تحریم ها ایستاده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز امیدواری کرد، ملت ایران همچنان با تاسی از این فرهنگ مقاومت پیروزی‌های بزرگتری را رقم بزند و به الگو دادن به ملت‌های مسلمان دیگر برای خارج کردن آنها از زیر یوغ حکومت‌های وابسته کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha