این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، دغدغهای که این روزها کسب و کارها و صاحبان برندها را در صنعت خودرو بیش از پیش با خود درگیر کرده، این است که در هر فضای رقابتی بیشتر دیده شوند. همانطور که میدانید فضای رقابت از بازارهای سنتی به سمت خریدهای اینترنتی سوق داده شده است و این کاربران فضای مجازی هستند که با توصیه و اظهار نظر درباره محصول بر اعتبار و فروش آن تاثیر می گذارند.
برای مشتریان چراغ سبز باشید
بازاریابی محتوا هنر فروش محصول بدون تبلیغات مستقیم است و این یعنی بدون اینکه خود را مانند یک تابلو ورود ممنوع در معرض چشم مشتری قرار دهید، برای او مانند چراغ سبزی باشید که او را درست در مسیر فروش قرار می دهد. حتماً می دانید که در نوشتن رپورتاژ آگهی باید اصول مهم سئو، بازاریابی محتوا و خبرنگاری را رعایت کنید تا مطلب شما به یک متن باکیفیت تبدیل شود.
یکی از روشهایی که همواره به معرفی و فروش محصول کمک میکند، بیان مزیتهای آن در قالب مطالب آموزشی است. بنابراین، در متن رپورتاژ آگهی خودرو بهتر است از مزیتهای استفاده آن بگویید. میتوانید در بیان این مزیتها موقعیت جغرافیایی کاربران را هم در نظر بگیرید، به عنوان مثال، اگر مشتریان شما در مناطق کوهستانی و برفی زندگی میکنند، بهتر است از تواناییهای خودرو در این نوع آب و هوا بگویید.
روش دیگر بررسی و مقایسه خودرو نسبت به سایر رقبا است. در این روش میتوانید خودرو مورد نظر را با یکی دیگر از محصولهای مشابه بازار مقایسه کنید. از قابلیتها و تواناییهای محصول خود نسبت به دیگری بگویید و روشهای فروش آن را نسبت به رقیب توضیح دهید. بیشک میدانید که نکته حیاتی انتشار رپورتاژ آگهی وجود بکلینکهای فالو در متن است که کاربران را به وبسایت شما هدایت میکند. گفتنی است، انکرتکستها یا همان عبارتهایی که لینک بر روی آنها قرار میگیرد را باید به دقت و درستی انتخاب کنید تا کاربران بیشتری روی آنها کلیک کنند. معمولاً در هر متن رپورتاژ آگهی سه بکلینک قرار داده میشود که یکی از آنها فالو خواهد بود. بهتر است در انتخاب آن یکی نهایت سعی و تلاش را به کار گیرید.
هرچقدر متن رپورتاژ آگهی را اصولی و با کیفیت بنویسید، اگر در انتشار آن دقت نکنید، بیتردید نتیجه مفید و منطقی عایدتان نمیشود. نکته مهم در انتشار رپورتاژ اگهی این است که سایت گذارنده به زمینه شغلی شما مرتبط باشد. با کمی تحقیق و جستجو در اینترنت دریابید که کاربران اخبار خودرو را از کدام منابع خبری پیگیری میکنند. در این میان، وبسایتهای خبری معتبر که از بازدید بالایی برخوردار هستند، میتوانند گزینه مناسبی باشند.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیه بر ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار میتوانند بهمنظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شمارههای ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ خبری
نظرات