• سه‌شنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98041105472
  • خبرنگار : 30054

رپورتاژ آگهی؛ بهترین فرصت برای برندها در نمایشگاه الکامپ

رپورتاژ آگهی؛ بهترین فرصت برای برندها در نمایشگاه الکامپ

فعالان حوزه کسب‌وکارهای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ همواره انتشار رپورتاژ آگهی را روشی موثر و کارآمد در افزایش رتبه وب‌سایت در نتایج جستجوی گوگل می‌دانند؛ اما مدیران برندها و استارتاپ ها به‌خوبی می‌دانند که سفارش رپورتاژ آگهی علاوه بر اینکه یکی از تکنیک‌های برتر سئو است، می‌تواند روشی سودمند برای اطلاع‌رسانی خبری و بازاریابی محتوا باشد.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور است. بی‌تردید انتشار رپورتاژ آگهی برای دعوت از مخاطبان می‌تواند بیشترین تعداد بازدیدکننده را به‌سوی غرفه شما بکشاند. استفاده از مدل‌های جدید دیجیتال مارکتینگ برای دعوت علاقه‌مندان به نمایشگاه الکامپ نسبت به مدل‌های سنتی مانند ارسال ایمیل و پیامک همواره مؤثرتر خواهد بود.

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری معتبر و پربازدید برای معرفی برندهای حاضر در نمایشگاه الکامپ می‌تواند یک مزیت مهم محسوب می‌شود. گوگل همواره بهترین‌ها را در نتایج جستجوی خود نشان می‌دهد و اگر قرار باشد که شما هم جزو بهترین‌ها باشید، ابتدا باید خود را به گوگل معرفی کنید و سپس رتبه خود را افزایش دهید. به‌طورمعمول در هر رپورتاژ آگهی ۳ لینک فالو به وب‌سایت شما ارجاع داده می‌شود که این امر در افزایش رتبه وب‌سایت شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند. حال انتشار یک رپورتاژ خبری در قالب محتوای آموزشی می‌تواند در ذهن مخاطبان ماندگار شود و میزان بازنشر خبر را در سایت‌های دیگر و شبکه‌های اجتماعی افزایش دهد.

تا پیش از این اخبار حضور برندها در نمایشگاه‌های مختلف فقط در روزنامه‌های پرتیراژ منتشر می‌شد، اما امروزه با وجود رسانه‌ها و خبرگزاری‌های آنلاین این برندها از قدرت دنیای دیجیتال نیز بهره می‌برند. بهتر است پس از پایان نمایشگاه الکامپ نیز حضور خود را به‌صورت گزارش خبری منتشر کنید تا ردپایی برجسته از خود به‌جای بگذارید.

پشتوانه ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، می‌تواند صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha