• چهارشنبه / ۱۹ تیر ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98041910282
  • خبرنگار : 30054

آیا انتشار رپورتاژ آگهی رایگان برای‌ ما سودمند است؟

آیا انتشار رپورتاژ آگهی رایگان برای‌ ما سودمند است؟

اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید و یا می خواهید برای پیشرفت شغلی خود رتبه وبسایت خود را بهبود بخشید و برند خود را در جایگاه مناسب خود تثبیت کنید، حتما با مزایای انتشار رپورتاژ آگهی آشنایی دارید.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، امروز دیجیتال مارکتینگ دیگر از اصول سنتی پیروی نمی کند و مدل‌های پیشرفته و به‌روز نقش خود را در فضای رقابتی اینترنت بسیار پر رنگ کرده اند. حتماً می دانید که نوشتن یک رپورتاژ آگهی با کیفیت و اصولی تا چه حد به رشد و معرفی کسب و کار شما کمک می کند، اما انتشار آن مبحث دیگری است که شاید پرسش های فراوانی را به دنبال خود داشته باشد.

رپورتاژ آگهی را در سایت های معتبر منتشر کنید

بی تردید وبسایت های بسیاری وجود دارند که حاضرند به صورت رایگان رپورتاژ آگهی شما را منتشر کنند. اما آیا این امر در پیشبرد اهداف شما موثر خواهد بود یا خیر؟ نکته ای که بیش از هر چیز باید به آن اهمیت دهید، توجه و نگاه گوگل است. الگوریتم های پیشرفته گوگل سایت های با کیفیت را به خوبی از سایرین تشخیص می دهند و مطالب آنها را در اولویت ایندکس قرار می دهند.

سایت های خبری معتبر از رتبه بالایی برخوردارند و بازدیدکنندگان فراوانی دارند. بنابراین، مطلب شما پس از انتشار در این وبسایت ها بیشتر دیده می شود و در نتیجه ترافیک بیشتری به سمت وبسایت شما سرازیر می شود. حال تصور کنید که مطلب خود را پیش از انتشار در یک وبسایت معتبر در سایت دیگری به صورت رایگان منتشر کرده اید، حال الگوریتم های گوگل دست به کار می شوند و متن را بررسی می کنند. اگر متن همان متنی باشد که قبلاً در سایت دیگری منتشر شده است که از کیفیت خوبی برخوردار نیست، مطلب یک متن کپی برداری شده تلقی می شود. اکنون گوگل تشخیص می دهد که آن مطلب را کمتر به کاربران نشان دهد. بنابراین، پیش از اینکه تصمیم بگیرید رپورتاژ آگهی خود را به صورت رایگان منتشر کنید، بهتر است ابتدا آن را در سایت های معتبر و سپس در دیگر سایت ها منتشر کنید تا بیشترین بازدهی را از این کار ببرید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha