• شنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98041507552
  • خبرنگار : 30054

چگونه داستان برند خود را در رپورتاژ آگهی روایت کنیم؟

چگونه داستان برند خود را در رپورتاژ آگهی روایت کنیم؟

امروزه نیاز انتشار رپورتاژ آگهی بر هیچ کس پوشیده نیست و تاثیر آن را می‌توانیم به وضوح در کسب و کارهای موفق اطراف خود ببینیم. اینکه یک شرکت یا برند چقدر خاص و انحصاری باشد، اهمیتی ندارد و آنچه مهم است پیشبرد ایده‌هایی است که برای موفقیت در نظر گرفته‌اید. در واقع، ارزش های اصلی هر برند موفقی در کمپین‌ها و تبلیغاتش است.

به گزارش ایسنا، موفقیت یعنی اینکه یک نفر چگونه می‌تواند واقعیت‌های مربوط به داستان برند را به نحوی مؤثر به مردم منتقل کند. وقتی مؤسس یک شرکت بتواند شرح بدهد که جایگاه شرکت در کجاست، به طور طبیعی افراد را به سوی خودش جذب می‌کند. این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است. محتوای رپورتاژ آگهی باید درست همان چیزی باشد که مخاطب از آن انتظار دارد. اینکه شما فقط از موفقیت‌ها خود بگویید و دارایی‌های شرکت را به رخ بقیه بکشید، چیزی به جز انزجار مخاطب در پی ندارد. اما وقتی این موارد با امید و ناامیدی‌هایی که در مسیر موفقیت تجربه کرده‌اید، در هم گره می‌خورد، چنان تأثیرگذار است که مخاطب شما را هر لحظه به خودش نزدیک‌تر می‌بیند. کارشناسان بازاریابی و برندیگ برای توصیف داستان برند راهکارهایی را ارائه می‌دهند که پیشنهاد می‌کنیم شما نیز برای نقل داستان خود در رپورتاژ آگهی از آنها بهره ببرید.

چرا ایده‌های خودتان را ارائه کرده‌اید؟

این "چرا" بسیار استراتژیک است. شما باید بتوانید شرح دهید که چه چیزی باعث شده برای تأسیس شرکت خودتان گام بردارید. باید بتوانید این پیغام را در کنار موارد دیگری که به آنها اعتقاد دارید به روشنی منتقل کنید و به گوش مخاطب برسانید.

ایجاد اعتماد در مشتریان آسان‌تر از ساختن یک برند قوی است.

ساختن یک برند قوی به کمک یک داستانسرایی قوی نیاز دارد. به راه‌های جذب مخاطب فکر کنید. سعی کنید هنگام صحبت کردن احساسات مخاطبان را برانگیخته کنید. باید بتوانید ثابت کنید محصولات یا خدمات شما برای مردم مفید است. اگر بتوانید این ادعا را ثابت کنید، داستان شما به طور قطع احساسات زیادی را بر خواهد انگیخت.

وقتی می‌خواهید داستان شرکت خودتان را روایت کنید، طوری به نظر نرسید که گویی ادعای کامل بودن دارید. همه لغات و عبارات را پیش از بیان کردن مرور کنید ولی زیاد خشک و رسمی نباشید. این کار صمیمیت را از بین می‌برد و ممکن است در روند خرید مشتریان مشکلاتی به وجود بیاورد. در مورد همه مشکلاتی که برای رسیدن به اهداف سر راه شما بوده است با مخاطبان صحبت کنید. این کار به مشتریان کمک می‌کند با شرکت شما ارتباط برقرار کنند.

با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی داریم، صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کنیم.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha