• شنبه / ۵ آبان ۱۳۹۷ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97080502525
  • خبرنگار : 71536

پیروزی پرسپولیس در نیمه نخست مقابل سایپا

پیروزی پرسپولیس در نیمه نخست مقابل سایپا

شاگردان برانکو با یک گل سایپا را در نیمه نخست شکست دادند.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار از هفته دهم لیگ برتر سایپا و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه تختی تهران به میدان رفتند که نیمه نخست این دیدار با تک گل پرسپولیس به پایان رسید.

کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۱۳ برای پرسپولیس گل زد.

گزارش بازی

شاگردان برانکو بازی را با فشار نصفه و نیمه روی دروازه سایپا آغاز کردند اما نارنجی‌پوشان در دقیقه هشت بازی از روی ضربه ایستگاهی، یک موقعیت جدی را خلق کردند که بیرانوند این موقعیت را مهار کرد. در حالی که بازی آرام پیگیری می‌شد، کمال کامیابی‌نیا از فاصله حدودا ۲۵ متری با شوتی محکم و سرضرب دروازه سایپا را گشود و تیمش را با یک گل پیش انداخت. پس از این گل نیز تغییری در روند بازی به وجود نیامد و تلاش سایپا برای نزدیک شدن به دروازه بیرانوند بی‌ثمر بود. با گذشت ۳۰ دقیقه از بازی، پرسپولیس مجددا سوار بر توپ و میدان شد و می‌توانست از روی ضربه آکروباتیک منشا به گل برسد اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و به بیرون رفت. همکاری پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۳۶ موقعیت خوبی را برای این تیم فراهم کرد که در آخرین لحظه بازیکنان سایپا توپ را به کرنر زدند. سایپا می‌توانست در دقیقه ۳۹ روی ارسال ترابی و اسدی به گل برسد که ضربه بازیکن این تیم دقیق نبود و توپ راهی اوت شد. در اواخر نیمه نخست آرمان رمضانی می‌توانست گل تساوی را با ضربه سر به ثمر برساند اما او قدر این فرصت را ندانست.

ترکیب سایپا: محمد حسین منادی، عبدالله ناصری، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی دشتی، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی، محمد امین حاج محمدی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شایان مصلح، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، آدام همتی (کارت زرد)، بشار رسن، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، علی علیپور، گادوین منشا.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha