• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403041308967
  • خبرنگار : 71518

درخواست ۴۰ میلیاردی بیرو برای بازگشت به پرسپولیس!

درخواست ۴۰ میلیاردی بیرو برای بازگشت به پرسپولیس!

براساس اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار ایسنا، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کرده در قبال قراردادی ۴۰ میلیارد تومانی حاضر به بازگشت به این تیم است.

به گزارش ایسنا، بعد از فسخ یک طرفه قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، صحبت‌هایی مطرح شد که نشان می‌داد دو طرف تمایل دارند به دور از درگیری‌های حقوقی به همکاری خود ادامه دهند اما پیشنهاد بالای بیراوند مذاکرات را به بن‌بست کشاند.

در این زمینه خبرنگار ایسنا کسب اطلاع کرد که علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس گفته است در قبال قراردادی ۴۰ میلیارد تومانی حاضر به بازگشت است اما پرسپولیسی‌ها در پاسخ گفته‌اند که بیرو تنها در صورتی می‌تواند برگردد که دقیقا براساس همان قرارداد قبلی‌اش دوباره عقد قرارداد کند.

بیرانوند پارسال وقتی قراردادش را یک طرفه فسخ کرد، برای بازگشت قراردادی دو ساله به امضا رساند که بر اساس آن برای امسال (فصل دوم قرارداد) ۲۰ درصد به پایه قرارداد پارسالش اضافه می‌شد. این یعنی قرارداد ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیونی او به حدود ۱۹ میلیارد تومان در این فصل می‌رسید و باشگاه پرسپولیس برای بازگشت بیرانوند راضی به عقد قراردادی به این ارزش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۳ ۱۶:۵۰

40 هزار تومن هم زیاده

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۳ ۱۸:۲۲

حقوق استاد دانشگاه 25 میلیون تومان است .این اقا اگر هنر دارد همین مقدار را از خارجی ها بگیرد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۳ ۲۲:۰۴

با چه روی این پیشنهادوداده.آدمیکه دوروزروحرف خودش نمی مونه.اصلاارزش قرارداد بستن نداره.بعدشم وقتی یکسال ازقراردادت مونده‌ رو چه حسابی فسخ کرده.اگه همون بار اول این کاروکردمدیراجلوش وامیستادن‌-بهش مزه نمیکردبازهمون غلط زیادی رولانه.سراون جریان ماهواداراهم مقصربودیم پشتش دراومدیم فکرکردخیلی مهم شده پس'هروقت هوس تیغ زدن کنم همین فسخ کردن جواب میده.ولی نشنیده ازیهسوراخ دوباره نیش.نمیخورن.ماهواداراازآقای درویش.انتظارداریم.بخاطراینکه‌.همه رو بازی داده.هیچ کس واسش مهم نیست.جزپول بیشتر‌ازاین نمک نشناس بخاطرقراردادیکه داره.شکایت کنن.کوتاه نیان.این آدم بایدچوب خیانت به پرسپولیس وهواداراش وبخوره.تاعبرتی براش بشه‌.دیگه جای دیگه جرات چنین کارکثیفی روانجام‌ نده. امیدوارم هیچوقت توتیم محبوبم قیافشونبینم.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۴ ۰۰:۲۱

این آقا اصلا پرسپولیسی نیست داره پرسپولیس رو تحقیر میکنه.فقط برای پول بازی میکنه.ابروی پرسپولیس رو برده.بازیهاش هم جدیدا ضعیف شده و گل های مفتی میخوره

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۴ ۰۰:۵۳

تواگرعرضه داشتی جلوقطر مفت گل نمیخوردی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۴ ۰۲:۴۲

بیرو با پرسپولیس به شهرت ومقام رسیده ولی الان برای تیمش شاخ شده

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۴ ۰۲:۵۹

هر خبری که در مورد بیرانوند مخابره و منتشر میشه ، فقط و فقط حاشیه سازی برای پرسپولیس است. هواداران پرسپولیس به مدیرعامل اعتماد کنند. هر بازیکنی که بخواد حاشیه سازی کنه یا رسانه ها از حرکاتش حاشیه سازی کنهرا کنار بذاریم. در شرایطی که باید بلافاصله بعد از قهرمانی به فکر سرمربی می‌بودیم، عقب افتادیم و اندکی نیز به حاشیه رفتیم. حقیقت ماجرا اینه که و مهدی عبدی در حد ذخیره های پرسپولیس کبیر نیستن و باشگاه نباید معطل بازیکنان ضعیف باشه. همچنین فرجی، سورکی، اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی را نیز باید رد کنه. سروش رفیعی پیر است و کند است و تمام شده. ال کثیر نیز بازیکن تک اپشن است و اصلا بکار پرسپولیس برای رقابت در اسیا نمیاد. در خط دفاع و به ویژه دفاع اخر، نیاز به تقویت در بخش سر زنی و سرعت داریم. دانیال اسماعیلی در حد لیگ داخلی،هست اما در حد آسیا نیست. امیری خیلی کند شده .

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۴ ۰۳:۰۲

۵۰ درصد قیمت بیرانوند بخاطر لباس پرسپولیس هست و یک بخش هم بخاطر حضور در تیم ملی. پرسپولیس که از دست بده، ۵۰ درصد قیمتش افت میکنه و قطعا از پرسپولیس که خارج بشه، طی چند ماه، تیم ملی را هم از دیت میده

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۴ ۰۷:۳۰

حال آدم از این فوتبال با این دستمزدهای فضایی بهم میخوره..... بدبخت کارگران و کارمندان دولت