• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 97062411759
  • خبرنگار : 90047

میربابایی: به کسب مدال دوبل تنیس روی میز زنان در پاراآسیایی جاکارتا امید داریم

میربابایی: به کسب مدال دوبل تنیس روی میز زنان در پاراآسیایی جاکارتا امید داریم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان معلول اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: با توجه به این که در این دوره از بازیها تنها امکان اعزام ۲ ورزشکار زن وجود دارد، تمام تلاشمان کسب مدال دوبل و تیمی در این دوره از بازیهاست.

زهرا بیگم میر بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعزام مریم علیزاده و الهام چزایی دو ورزشکار تنیس روی میز معلولان در کلاس ۳ به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: این دوره از بازیهای تنیس‌روی میز معلولان در بخش انفرادی، تیمی، دوبل و میکس دوبل برگزار خواهد شد، اما به دلیل عدم شرکت ورزشکاران مرد ایران، تنها در دو ماده تیمی و دوبل مسابقه می‌دهیم. البته با توجه به این که ورزشکاران ما تجربه حضور در دو دوره بازیهای پاراآسیایی را دارند امید زیادی به کسب مدال نقره در بخش دوبل و تیمی داریم. دوره قبل که با بدشانسی مدال را از دست دادیم، اما اگر این دوره اتفاقی رخ ندهد حتما برای کسب مدال در جاکارتا حاضر خواهیم شد.

وی از چین، کره، هنک کنگ و تایلند به عنوان حریفان اصلی ایران در این دوره از بازیهای پاراآسیایی نام برد و گفت: چین و کره حرف اول را در تنیس روی میز زنان می‌زنند و همیشه جایگاه اول و دوم را در این رشته به خود اختصاص می‌دهند. با تمرینات خوبی که در این مدت داشتیم هدف گذاری اصلی ما کسب مدال است و برای رسیدن به موفقیت از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان معلول اضافه کرد: چون سیاست اصلی کمیته ملی پارالمپیک در این دوره از بازیهای پاراآسیایی کسب مدال است، به همین خاطر تلاش کردیم بهترین ورزشکاران خود را در کلاس ۳ راهی جاکارتا کنیم تا روی سکو قرار بگیریم.

وی در پایان افزود: برای آماده‌سازی تیم هفته‌ای ۳ جلسه و روزی ۳ ساعت تمرین داریم و ورزشکاران از نظر تکنیک و تاکتیک در بهترین شرایط ممکن قرار دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha