• جمعه / ۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۶:۴۰
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1403053121621
  • خبرنگار : 90047

شهلا بهروزی‌راد: برای رسیدن به سکوی پارالمپیک کم نخواهم گذاشت

شهلا بهروزی‌راد: برای رسیدن به سکوی پارالمپیک کم نخواهم گذاشت

عضو تیم ملی قایقرانی در پاراکانو گفت: با توجه به این که برای سومین بار در بازی‌های پارالمپیک حضور پیدا می‌کنم تلاشم بر این است که در پاریس عملکرد بهتری نسبت به توکیو داشته باشم.

شهلا بهروزی راد در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکردش برای حضور در بازی های پارالمپیک پاریس اظهار کرد: با توجه به این که برای سومین بار در بازی‌های پارالمپیک حضور پیدا می‌کنم شرایط متفاوتی در این دوره نسبت به دوره‌های قبل دارم و تلاشم بر این است که به جایگاهی بهتر از هفتمی دست پیدا کنم.

وی گفت: با حمایت فدراسیون قایقرانی این دوره شرایط بهتری برای ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک پاریس فراهم شده و کمبودی احساس نمی‌شود، به طوری که تمرینات را با خیال راحت و بدون دغدعه در دریاچه آزادی پیگیری می‌کنم تا بهترین عملکرد را در پاراکانو در مسافت 200 متر داشته باشم.

این قایقرانی پارالمپیکی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کنید این دوره خود را به سکو نزدیک کنید، خاطرنشان کرد: این دوره شرایطم بهتر از دو دوره قبل و تمریناتم بیشتر در فاز سرعت و استقامت است و روند رکوردهایم رو به رشد بوده، البته این که چقدر بتوانم این دوره خود را به سکو نزدیک کنم مشخص نیست اما هدفم کسب بهترین نتیجه و جایگاه است.

بهروزی‌راد همچنین درباره حریفانش گفت: وضعیت حریفانم را از طریق فضای مجازی دنبال می‌کنم و شرایطم را از نظر رکوردی نسبت به شرایط حریفانم مورد ارزیابی قرار می‌دهم و بر مبنای آن تمریناتم را پیش می‌برم. در حال حاضر وضعیتم نسبت به حریفانم بد نیست و سعی می‌کنم تا روز مسابقه به بهترین شرایط ممکن برسم.

او در پاسخ به این پرسش که تجربه حضور در دو دوره قبل بازی‌های پارالمپیک چقدر می‌تواند در عملکرد این دوره از بازی‌های پارالمپیک کمک کند، افزود: قطعا بی‌تاثیر نیست، با استفاده از تجارب حضور در دو دوره از بازی‌های پارالمپیک این دوره سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و کم نگذارم.

قایقران پارالمپیکی در پایان همچنین در خصوص تمریناتش گفت: از ابتدای سال تاکنون مرتب در اردوهای آمادگی بودم و یک روز در میان صبح و عصر تمرینات آبی و بدنسازی انجام می‌دهم و شرایطم راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد. امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در پارالمپیک جوابگوی زحمات فدراسیون قایقرانی، کادر فنی و کمیته ملی پارالمپیک باشم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha