• یکشنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۸:۳۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 97020905558
  • خبرنگار : 71574

چرا برخی هنرمندان به «صبح جمعه با شما» بازنگشتند؟

چرا برخی هنرمندان به «صبح جمعه با شما» بازنگشتند؟

امروز در مراسمی نام «صبح جمعه با شما» بار دیگر احیا می‌شود و قرار است این برنامه که مدتی با نام‌هایی چون «قند و نمک»، «جمعه ایرانی» و «رادیو جمعه» از رادیو پخش شد، بار دیگر به اسمی خوانده شود که حدود ۲۰ سال قبل شناخته می‌شد.

به گزارش ایسنا، برنامه "صبح جمعه با شما" سال ۱۳۷۸ تعطیل شد و هنرمندان آن به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه بعدها برنامه "جمعه ایرانی" را اجرا کردند و عده‌ای نیز از رادیو دور شدند. برنامه "جمعه ایرانی" نیز از سال ۱۳۹۴ تعطیل شد و اکنون پس از دو دهه هنرمندان برنامه "صبح جمعه با شما" دور هم جمع شده‌اند تا با کارگردانی علیرضا جاویدنیا و تهیه‌کنندگی ساجد قدوسیان، این برنامه را احیاء کنند.

همچنین در روزهای گذشته و در سالگرد تأسیس رادیو، جمعی از عوامل برنامه «رادیو جمعه» به طور سرزده به دیدار احمد شیشه‌گران ـ برنامه‌ساز و نویسنده باسابقه رادیو ـ رفتند. در این دیدار، حاضران به مرور خاطرات راه‌اندازی برنامه «صبح جمعه با شما» به مدیریت احمد شیشه‌گران پرداخته و ابراز امیدواری کردند بنیانگذار این برنامه مجدداً و به طور جدی با برنامه همکاری کند؛ ضمن آن که احیای نام نوستالژیک برنامه از مباحث مطرح‌شده در این نشست صمیمی بود.

معاون صدا امروز در خبری از بازگشت «صبح جمعه با شما» خبر داده و در این راستا از هنرمندانی چون علیرضا جاویدنیا، عباس محبی، اصغر سمسارزاده، صادق عبداللهی، حسین هاشمی، مرتضی تبریزی، فرانک رفیعی و شوکت حجت از جمع قدیمی‌های "صبح جمعه" و در دوره جدید حسین عرفانی، مینو غزنوی، حسین محب اهری، مهین برزویی و ... نام برده است.

با این حال همچنان نام برخی از هنرمندانی که در آن دوره با این برنامه همکاری داشتند، در بین اسامی جدید دیده نمی‌شود.

منوچهر آذری از جمله این افراد است.

خبرنگار ایسنا در گفت‌وگویی با وی علت را جویا شد که آذری توضیح داد: با تهیه‌کننده این برنامه آقای سعید توکل ارتباط مستقیم و مداوم دارم اگر قرار باشد ایشان به رادیو برگردند، من هم به دنبال ایشان برمی‌گردم. آقای دارابی پنج یا شش ماه قراری گذاشتند و صحبت‌هایی شد که به رادیو برگردیم اما آقای توکل به توافق نرسید؛ بنابراین من، احسان کرمی، امیر سهیلی، رضا عبدی، سعید توکل، الهام صفوی زاده و مهران امامیه به رادیو برنگشتیم.

بر اساس این گزارش، معاون صدا همچنین از احیاء شخصیت‌های قدیمی صبح جمعه با شما، مانند آقای دست و دلباز، نازیلا، همسر ملون و ... خبر داده و در عین حال گفته است که تلاش شده، بخش‌های جدیدی نیز به برنامه اضافه شود.

گزارش ضبط برنامه صبح جمعه با شما که امروز انجام شد، متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۰ ۱۵:۱۶

به نظرم احترام یکی مثل منوچهر آذری حتماً باید رعایت بشه اما ایشون هم باید بدونند نزدیک 50 سال هست که مردم رو میخندوندند پس اینکه چون فلانی نیست پس من هم نیستم به نظرم نمیتونه خیلی درست باشه. امیدوارم اگر ایشون معتقدند چون آقای توکل نیست پس ما نیستیم رو اصلاح کنند. قطعاً اون تیم یه چیز دیگه است اما باید به رادیو بیایند.

avatar
۱۳۹۷-۰۳-۰۵ ۱۲:۱۲

رسالت یک هنرمند طنزپردازسکوت نیست/ به امیدپیوستن این دوستان هنرمند به برنامه صبح جمعه باشما