• سه‌شنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 97012106834
  • خبرنگار : 71186

مدیرعامل ایساکو:

کاهش مدت زمان انتظار خدمات خودرویی به ۲۴/۵ دقیقه

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از کاهش میانگین مدت زمان انتظار امداد و خدمات خودرویی به ۲۴/۵ دقیقه در طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضا حسینی امروز در نشست خبری اظهار کرد: در طرح امداد و خدمات نوروزی ۱۳۹۷ میزان خدمات ارائه شده به شهروندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل ۲۰ درصد افزایش داشت.

وی با بیان این‌که در ایام نوروز ۶۰ هزار خدمات امدادی به خودروهای در راه مانده ارائه شد، خاطر نشان کرد: میانگین مدت زمان انتظار دریافت خدمات و امداد خودرویی نیز به ۲۴/۵ دقیقه کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) ادامه داد: در طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۷ تعداد ۷۸ هزار دستگاه خودرو در شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور پذیرش شده و خدمات به آنها ارائه شد.

حسینی افزود: بیشترین میزان پذیرش و تامین خودرو در شبکه نمایندگی‌ها در ایام نوروز به ترتیب مربوط به کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز و اهواز بوده است.

وی با بیان این‌که بالغ بر ۷۰۰۰ نفر در طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۳۹۷ فعال بودند، تصریح کرد: در طرح نوروزی امسال تعداد خودروهای متوقف در تعمیرگاه‌ها معادل ۴۰ درصد کاهش یافت و میانگین مدت زمان تعمیر خودرو در شبکه نمایندگی‌ها نیز به یک روز رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha