• دوشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403061006203
  • خبرنگار : 71460

رمضانوف:

یزدانی مصدوم نباشد هم شکستش می‌دهم/ با الله‌اکبر پاسخ توهین بروکس به پیامبر را دادم

یزدانی مصدوم نباشد هم شکستش می‌دهم/ با الله‌اکبر پاسخ توهین بروکس به پیامبر را دادم

ماگومد رمضانوف به بیان اتفاقات فینال کشتی برابر حسن یزدانی پرداخت و عنوان کرد توانایی شکست دادن کاپیتان کشتی ایران را در هر شرایطی دارد.

به گزارش ایسنا، در دیدار نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس، ‌حسن یزدانی، دارنده یک مدال طلا و یک نقره المپیک و سه طلا، سه نقره و یک برنز جهان، مقابل ماگومد رمضانوف، کشتی‌گیر روسی بلغارستان به روی تشک رفت و در همان ثانیه‌های نخست مبارزه از ناحیه کتفی که چند ماه پیش آن را به تیغ جراحان سپرده بود، شدیدا احساس درد کرد و در نهایت کشتی با برتری این کشتی‌گیر بلغار به پایان رسید.

ماگومد رمضانوف با یک سایت روسی گفت‌وگویی انجام داد که در ادامه می‌خوانید.

مدال طلای المپیک را به دست آوردید. می توانید در مورد این طلا چیزی به ما بگویید؟

دن گیبل مربی آمریکایی و قهرمان المپیک یک بار گفت: مدال المپیک از فلز، مس، طلا و روی ساخته نشده بلکه از عرق ریختن، اشک، سختی ها و اراده به دست آمده است.  وقتی به آن نگاه می‌کنم، فقط المپیک را نمی‌بینم. من کل مسیری را که رفتم می‌بینم.  

اگر به طور کلی در مورد مدال صحبت کنیم، قطعه‌ای از برج ایفل در مرکز آن وجود دارد. تا آنجا که من می‌دانم، یک درصد از طلا است.

چگونه آن را در خانه نگه می دارید؟

هنوز به خانه نرسیده و از این استودیو و شهرها به آن استودیو و شهر می‌رود. 

در مبارزه با آرون بروکس آمریکایی ۳ بر صفر عقب بودید و در ادامه به کشتی برگشتید. از این مبارزه بگویید.

بروکس کشتی گیر جوان و با استعدادی است اما به نظرم از نظر تاکتیکی تجربه کمی دارد. من فکر می‌کنم دیوید تیلور احتمالاً از نظر تاکتیکی بهتر از او باشد. شاید بتوان گفت از نظر استقامتی و فیزیکی خیلی کشتی‌گیر خوبی است. من مبارزات او را با دیوید تیلور تماشا کردم. او خیلی خوب پیش رفت و همچنین خیلی خوب دفاع کرد. نتیجه ۳ بر ۲ بود. راستش می‌توانستم زودتر حمله کنم و امتیاز بگیرم چون خسته نبودم فقط می خواستم در ۳۰ ثانیه آخر حمله انجام دهم تا زمان کمتری داشته باشد تا او نتواند به کشتی برگردد. بعد از کشتی نیمه نهایی انگار هیچ چیز را متوجه نمی‌شدم. بنا به دلایلی فقط می خواستم الله‌اکبر را فریاد بزنم. شنیده‌ بودم آرون بروکس در یک مصاحبه چیزهایی گفته است. بعد همه جا دیدم که گفته‌اند کمی به پیامبر ما توهین کرده است. یک لحظه انگار مساله دین در میان بوده است. سه بار الله‌اکبر را بعد از کشتی فریاد زدم.

وقتی ورزشکاران حرفه‌ای در شروع  شکست می‌خورند، خیلی برایشان تلخ و ناامید کننده است خصوصا در ثانیه های آخر. من این شرایط را داشتم، بعد از چنین شکست‌هایی نمی‌توانستم بخوابم. نمی‌توانی این باخت را فراموش کنید و تا چند روز درگیر می‌شوید. او همانجا روی تشک به من تبریک گفت و گفت من ورزشکار بزرگی هستم. معتقدم او ورزشکار خوبی است و همانطور که می‌دانم بسیار مذهبی است، بنابراین شکایتی از او ندارم. خداوند متعال همه ما را اصلاح کند. مهم نیست من او یا هر کس دیگری. ما را به راه راست هدایت کند تا با عزت زندگی کنیم.

رمضانوف: یزدانی مصدوم نباشد هم شکستش می‌دهم/ با الله‌اکبر پاسخ توهین بروکس به پیامبر را دادم

بعد از مبارزه با بروکس گفتی که فکر می‌کنی دیوید تیلور بهترین است.

این فقط من نیستم، همه همینطور فکر می‌کنند. او و یزدانی در سال های اخیر  بهترین ها در کشتی آزاد بودند. به خاطر سبک هجومی هر دو کشتی‌های این دو پرتماشاگر بوده است و چنین کشتی گیرانی در کشتی آزاد کم هستند. آنها در سطح بالایی مانند آدام سایتی‌اف، بویسار سایتی‌اف، ماخاچ مرتضی علی‌اف، ساجد ساجدوف، سیداکوف، جردن باروز، کادیماگومدوف هستند. صرف نظر از اینکه چگونه شکست می‌خورند، آنها برنده هستند و بر این اساس، من معتقدم که آنها کشتی را ترویج می‌دهند و مردم آنها را دوست دارند.

چرا این سوال را پرسیدم به این دلیل است که به نظر می رسد بسیاری از کشتی گیران روسیه نام دیوید تیلور را به عنوان یکی از بهترین ها به زبان نمی آورند و مثلا سعدالله‌یف یا  سیداکوف را اسم می‌برند.

سعدالله یف نیز همینطور است. زمانی که او در ۸۶ کیلو می‌جنگید یک کشتی گیر بسیار درجه یک بود و در وزن بالاتر نیز درخشید و برای من یک اسطوره در این ورزش است. قهرمانی در المپیک، قهرمانی در جهان، قهرمانی اروپا در اوزان مختلف چندان آسان نیست. تا به امروز، تا آنجایی که من می‌دانم، تعداد کمی از افراد در وزن های مختلف قهرمان المپیک یا جهان شده‌اند. بنابراین، او یک اسطوره است و من فکر می کنم سعدالله یف یک استعداد  ناب است. آنها صد سال یک بار به دنیا می آیند.

حسن یزدانی پس از شکست در توکیو مقابل تیلور، رختکن را ویران کرد. این بار چطور رفتار کرد؟

نمی‌دانم، من چیزی ندیده‌ام. بعد از کشتی برای مدت طولانی مصاحبه کردم و سپس کنترل دوپینگ رفتیم. یزدانی را در مراسم وزن کشی دیدم عادی و ساکت نشست.

یزدانی در فینال نشان داد که دستش آسیب دیده. آیا در طول کشتی احساس کردید که مشکلی برای او وجود دارد؟

قبل از مبارزه به او نگاه می‌کردم. ببینید هیچ کشتی گیر ایرانی در دو دوره المپیک نبوده که به طلا برسد بنابراین او می‌توانست به نخستین کشتی گیری تبدیل شود که به این افتخار می رسد و انگار همه مطمئن بودند که من به او می‌بازم. اما من اینطور فکر نمی‌کردم، خیلی‌ها اینطور فکر نمی کردند. مربیانی که من را می شناسند فکر می کردند که من می‌توانم برابر او برنده شوم. وقتی وارد تشک شد و او را دیدم انگار روحیه نداشت. نمی‌دانم شاید استرس مدال طلا را داشت و تبدیل شدن به اولین کشتی‌گیر ایرانی که دو طلای المپیک کسب می‌کند. این مصدومیت در جریان کشتی با من برای او اتفاق افتاد.  حدود ۴۵ ثانیه پس از شروع کشتی این مصدومیت برای او اتفاق افتاد. صادقانه بگویم، من آن طور که دیگران می‌گویند حسن را در شرایط بسیار خوبی در المپیک ندیدم. دست چپ او قوی‌تر است و زیر کتف می زند و حریف را هل می دهد. وقتی همه چیز را از نظر تاکتیکی برنامه ریزی می‌کردم، همه می‌گفتند: دست چپش را مهار کنی تا ۸۰ درصد توانایی‌اش را گرفته‌اید. او تمام کارهایش را با دست چپ می‌کند چه هل دادن چه پایین آوردن کتف حریف یا هر چیز دیگر. تا جایی که می‌دانم  شانه‌اش از مفصل بیرون نیامده و مقداری ماهیچه فقط پاره شده است و پنج بار در طول کشتی این اتفاق افتاد. او کشتی گیر سرعتی است اما من این بار آن را احساس نکردم.

بعد از این مبارزه معتقدم که می‌توانم او را در شرایطی که مصدوم نیست نیز شکست دهم. قبل از مبارزه، شک بیشتری داشتم. به نظر من سبک او به من نمی‌خورد. هر کس با من بجنگد، شرایط را برای من آسان تر می‌کند. جنگیدن حریف برای من آسانتر است. وقتی کسی حمله کند فضا پیدا می‌کنم تا ضد حمله بزنم. برای من یک جورهایی جالب‌تر است که با او مبارزه کنم. 

رمضانوف: یزدانی مصدوم نباشد هم شکستش می‌دهم/ با الله‌اکبر پاسخ توهین بروکس به پیامبر را دادم

شما می گویید این یک کشتی پرتنش نبود. شنیدم که شرافت نشان دادی و می توانستی زودتر از موعد کار را تمام کنی اما نکردی.

بله، می‌توانستم مبارزه را زودتر از موعد به پایان برسانم. اما دلیلی برای این کار ندیدم. چرا باید این کار را انجام دهم؟ او ایستاده بود و من نمی‌توانم به یک کسی که ایستاده حمله کنم. اگر او به مبارزه ادامه می‌داد، من به مبارزه ادامه می‌دادم. هیچ مشکلی وجود نداشت. اختلاف شش امتیاز بود. حتی اگر او به نحوی فن پنج امتیازی را به من زد، باز هم ۷:۶ برنده می‌شدم، بنابراین آن دقایق ارزش انجام هیچ کاری را نداشت.

آیا بلغارستان از شما تشکر کرد و پاداش داد؟ به عنوان مثال جمالوف هم در ازبکستان و هم در روسیه به نحو شایسته‌ای جایزه گرفت.

- در بلغارستان، در فرودگاه از من استقبال بسیار خوبی شد و بسیاری از مردم مرا در خیابان‌ها می‌شناسند. آنها نیز مدت زیادی( ۲۸ سال) منتظر این مدال بودند. بنابراین، طبیعی است، آنها با شما خوب رفتار می کنند. پاداش آنها نیز بد نبود. 

گفتی که قصد دارید پنج سال دیگر در کشتی باشید.

بله، می‌خواهم پنج سال بجنگم. 

ستاره های ورزشی دیگر رشته ها را در دهکده المپیک دیدی؟

میخاین لوپز را دیدم.

لبران جیمز چطور؟

لبران جیمز را ندیده‌ام. او را در مراسم افتتاحیه از طریق تلویزیون دیدم، در افتتاحیه شرکت نکردم. فقط در مراسم اختتامیه بودم. حتی الان هم، یادم نیست چه بچه هایی آنجا بودند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۰۸:۳۸

شانس باهات یار بود همین 😅

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۰۸:۴۵

کاش دست حسن آسیب نمی دید ببینیم باز این حرفا رو می زدی؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۱۱:۰۵

اون موقع هم که سالم بود همیشه دوم میشد پس نمیشه با قاطعیت نظر داد رمضانوف کسی نیست که همینطورث یه حرف بزنه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۸:۴۶

مسابقه در سطح جهانی همه چی داره حسن یزدانی کتفش برای نقره مداوا شده بود...دستش هم درد نکن حریفش هم جوانمردانه به طلا رسید......هردو خوب بودند .من فکر نکنم یزدانی از حریفش ناراحت باشه .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۰۹:۰۰

حیف که حسن مصدوم شد وگرنه همون سه دقیقه اول ۱۰ بر صفر تموم میکرد کار رو... ای کاش حسن عزیز دوباره بتونه برگرده به کشتی و جواب این یارو رو بده

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۲۰:۱۶

ان شاالله ان شاالله ان شاالله ان شاالله

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۱۲:۰۴

چیزی ک ما از حسن دیدیم همیشه نقره بود. امسالم نقره گرفت دیگه. حسن نقره معروفه. مگه اونهمه ب تیلور باخت مصدوم بود؟ از سال بعدم بروکس نفر اول این وزن میشه و حسن نقره هم شاید نگیره. فعلا حسن نقره مونده

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۰۹:۰۳

لطفا به هر زبانی این نکته را به حسنوف یادآوری کنید و فیلم مسابقه را چند باره نشانش دهید تا ترسی که در وجودش بود را ببیند .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۰۹:۰۴

ای داد بیداد اگه سالم بود که مثل قبل ده هیچ باخته بودی

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۰۹:۱۷

یزدانی دیگر نباید در ۸۶ کیلو کشتی بگیرد یک نفر دیگر از ایران و قویتر از این بلغاری روسی الاصل باید بیاید و در المپیک ۲۰۲۸ او را شکست دهد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۰۹:۲۳

رمضانف‌توباید‌زمانی‌باحسن‌یزدانی‌کشتی‌میگرفتی‌که‌سالم‌بود‌اون موقع‌بود‌که‌چنان‌گیج‌وسردرگم‌میشدی‌‌که‌وقت‌برگشت‌راه‌روسیه‌و بلغارستان‌روگم‌میکردی‌الان‌هم‌بل‌ازوربردی‌نصف‌یزدانی‌ازکل‌تو بیشتره

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۰۹:۴۳

حقیقت رو گفته چون اگه کامران اونجا بود الان این حرف زده نمیشد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۰:۱۵

همه میگفتن اگه دست چپش کنترل کنی ۸۰ درصد ... بیخود نبود ۵ بار به تیلور باخت طرف کاملا شگرد یزدانی میدونست و مهارش میکرده

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۰:۱۶

آخه چرا باید برای رکورد زنی حسن یزدانی مصدوم رو بفرستیم المپیک که حالا این رمضانوف اینجوری ما رو تحقیر کنه؟؟؟!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۰:۲۳

😂همه دیدن که در اول کشتی به کتف او ضربه زدی. بعدم در طول مسابقه مرتب به کتفش حمله می‌کردی. یزدانی با یک دست زیر کتف هات میزد و هیچ کاری نمیتونستی بکنی همه دیدن اخطار کم کاری رو که به تو دادن رمضون 😂لاف نزن. یزدانی مصدوم نبود، 10 تایی بودی.شک نکن

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۰:۲۷

ای کاش زمانی که حسن آسیب‌دیده نبود، رو در روش می‌شدی

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۰:۳۰

همه درایران میگن فلانی قرعه بدی بهش خورد چه کشتی ویاهررشته دیگه. ورزشکاررو ازهمون ابتدا نابودمیکنند. ایرانیها تافینال خیلی خوبن اما فینال انگار دوروزه که تو اون رشته ثبت نام کردند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۰:۳۲

شانس اوردی که یزدانی مصدوم شد وگرنه.....

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۰:۴۸

شانس آوردی واکرنه ده صفر ضربه فنی میشدی، باروکس رو هم شانسی بردی، به دست حسن هم ضربه میزدی، کشتی گیران روس کلا با نامردی کشتی می‌گیرند بر خلاف آمریکا

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۰:۵۳

تو در حد و اندازه حسن دلاور نیستی کوچولو

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۰:۵۶

الله اکبر ❤️🌹

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۱:۰۲

فقط میدانم مردانه جنگید با حسن فهمید که حسن مصدوم نغل کاری نکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۱:۰۲

هر که هستی احترامت به جای خود ولی اگه اقا حسن سالم بود تو را ۱۰بر هیچ شکست میداد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۱:۱۸

به خدا اگر مصدوم نبود ۲۰ 0 می‌کرد کامل معلوم بود یزدانی قوی تره

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۱:۲۱

یزدانی آگر مصدوم نبود زیر ۲ دقیقه ۱۰ بر 0 می‌برد با زور سر پا بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۱:۲۹

اگه بزدانی مصدوم نمیشد حریفش حتی یک امتیاز هم نمیتونست از حسن بگیره و ده هیچ حسن می‌برد اگه درد شدید کتف گیج و اذیتش نمی‌کرد حسن بایک دست هم میتونست ببره چه دنیایی شده موش برای شیر خط نشان میکشه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۱:۳۶

حسن مصدوم نبود ۱۰ بر ۰ میبرد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۱:۵۹

آب که سر بالا بره قورباقه ابوعطا میخونه کاش مصدوم نمیشد تا حالیت میکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۲:۱۸

اگه فیلمو ببینید رمضانف آخر کشتی با بهت و تعجب به یزدانی نگاه میکنه باورش نمیشد برنده شده

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۲:۱۹

خداوکیلی بدون مصدومیت هم شکستش میدهی

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۲:۴۴

شانس اوردی مصدوم شد مگه نه زیر یه دقیقه ده کارت تموم بود

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۲:۳۳

حسن دیگه مصدوم شد به قول آقای دبیر هر کشتی گیری که از ناحیه‌ی کتف آسیب ببینه دیگه نمیتونه کشتی بگیره این رمضانف هم اینو بهش گفته بودن که کتف حسن رو همون ثانیه اول به شدت کشید تا حسن رو ناقص کنه ،،،،،به نظر من کامران بیاد ۸۶اینو میخوره

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۲:۳۶

اگر مصدوم نبود زیر ۲ دقیقه ده بار ضربه فتیت میکرد بدبخت

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۳:۰۹

یه دستی با درد می‌خواست شکستت بده قوم پوز بی خطر

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۳:۵۳

انشالله تو المپیک بعدی می‌بینیم امسال شانس باهات یار بود و حسن ما رو مصدوم کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۴:۰۴

حیف کاکای شیرم حسن مصدوم بود توپیش حسن عددی نبودی حسن شیرشیران هست

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۴:۳۹

شیرکه نباشه شغالها جولان میدن

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۵:۴۷

چرا شلوغش می‌کنین؟ مصاحبه رو بخونین بابا. یزدانی کشتی قبلی رو هم بدون امتیاز فنی و فقط با خاک تموم کرد. این بابا هم مردانه کشتی گرفت و به جز اول کشتی، هیچ وقت به کتف حسن حمله نکرد و هر جا حسن ایستاد او هم ایستاد و حمله نکرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۶:۰۹

حتی از مصدومیت حسن هم میترسیدی حالا کم قمپوز در کن ، بازم در آینده منتظر داش حسن ما باش که تو همون ۳ دقیقه اول ضربه فنی ببرتت جیگرررر

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۷:۰۴

سلام آقای رمضانی زود قضاوت نکن دوست عزیز‌باید در شرایط مساوی کشتی میگرفتید‌تا اونوقت مشخص میشد ک ادعای شما راست بود یا دروغ‌

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۹:۰۰

من مطمعن هستم اگه دست حسن سالم بود آرزوی یک امتیاز هم تودل این کشتی گیر میموند واین کشتیگیر آرزو میکرد ضربه یاده صفر نشه لایک امتیاز هم ذوق مرگ میشد اگه ده بریک هم میباخت باغرورافتخارمیکردازحسن یک امتیاز گرفت پسرخوب اون طلا اصلا ارزشی نداره

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۹:۳۲

تو در حد ارون بروکس هم نبودی،چه برسه به حسن یزدانی.ارون بروکس اگه اون زیر اشتباه رو در حالی که کشتی رو جلو بود نمی‌گرفت،الان تو برنز داشتی نه طلا

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۹:۳۲

بله آقا.پاداش ای بد نبود.مگر قرار کل بودجه مملکت روبه قهرمان هرکشوری بدهن.خب معلومه که نه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۲۰:۲۰

آقای رمضانوف با دم شیر بازی نکن اگه حسن آقا مصدومنبود بای نبود الان باید حسرت طلای المپیک و میخوردی برو خدا رو شکر کن که باهات یار بود

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۲۰:۴۱

رمضانوف صد بار قهرمانی المپیک و بگیری یک صدم منش حسن آقا یزدانی را نداری بامنیت نگو من درشتی خیلی بااستعدادم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۲۱:۴۸

در ورزشی مثل کشتی که نیاز به زور زیاد دارد وقتی مصدوم باشی آدم به درستی نمیتواند کشتی بگیرد . دورد بر یزدانی

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۲۱:۵۱

بخدا حسن. مصدوم نمیشد ده هیچ میبرد حیف حیف حیف که حسن مصدوم شد وگرنه نشونت میداد

avatar

چهارم علی دبیر هم گفت مشکلات فدراسیون ونیامدن خود کامران وگفت حسن هزاربرابرکامران بهتره وببنیدشماهم اگه باشیدنفربهترومیبرین برای مسابقه وپنجم بنده خدابااین مصدومیت نقره برامون گرفته واقعا کمه من ازطرف خودم درود می‌فرستم به غیرت حسن عزیز انشالله

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۰۰:۳۷

حریف یزدانی همانند تختی عمل کرد و بازوی مصدوم حسن یزدانی الخصوص در اواخر فشاری وارد نکرد ، امان از مفسران ایرانی که اشاره ای نکردند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۰۰:۴۶

با اینکه با یزدانی حال نمیکنم ولی لطفا خفه شو.اولین و آخرین مدال مدال طلایی بود که درکل زندگیت گرفتی و تمام.برو حرف خنده دار نزن فقط شانس باهات یار بود و تکرار نخواهد شد بزار حداقل یکبار پیش بیاد بعد بیا ادعا من .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۰۱:۰۶

یزدانی اگه مصدوم نبود ک معلم بود نتیجه. ولی حتما پیش میاد با یزدانی مبارزه کنی اگه تونستی کشتی بکشونی به راند دوم و فقط سه دقیقه مقاومت کردی ظربه نشی ما فرمایشات رو سرمون میزارین. .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۰۱:۲۰

باسلام احترام به تمامی ايرانيان عزیز از خدای مهربانم میخوام تمامی ورزشکاران دنیا سلامت باشند ای کاش دست حسن یزدانی آسیب نمی‌دید ببینم چطور در مقابل او کشتی‌ بگیری حسن یه کشتی گیر ماهر و جغر میباشد انشالله هر چه زودتر خوب بشه آمی

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۰۲:۱۵

اره میتونی بازم یهو دستش رو میکشی تا کتفش در بره یادت دادن چیکار کنی ،اما به همون الله اکبر اگر مصدوم نباشه مثل یه انجیر میخوره تورو

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۰۳:۴۰

همونطور که اگه تیلور بود عمرا طلا به حست می‌رسید، اگه حسن هم مصدوم نمیشد این الان باید خواب سکوی اول رو میدید تا اینکه مدال رو شهر به شهر بگردونه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۰۸:۲۷

کسی که شکست دهنده تیلور رو برده است که درالمپیک قبلی یزدانی رو برده قطعا در شرایط سالم بودن یزدانی هم اورا می برد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۰۸:۳۹

اگر فقط دو دقیقه دیرتر کتف حسن یزدانی آسیب می دید طوری نسخه ات رو می پیچید که دیگه دچار خود بزرگ بینی نشی. حسن یزدانی با یک دست تا ۳۰ ثانیه آخر برنده مسابقه بود و آخر هم از سمت راست که دستش آسیب دیده بود نفوذ کردی و امتیاز گرفتی. در آینده خواهیم دید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۰۹:۰۶

ببینید دوستان من میگم شاید کار خدا بوده حسن یزدانی یک قهرمان هستن برای ملت ما .. ولی آقا تختی یه پهلوان هستن از بس که گفتن اینو حسن ببره از تختی جلوتره ولی شما ببینید که چه اتفاقی افتاد تا جهان پهلوان ما جاودان باشد .. وحقیقت رمضانف حریف حسن نیست...

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۰۹:۳۹

لا اله الا الله... برو جوجه رنگی ، آخه دو زاری خودتم این چرندیات رو باور نداری، مطمئن هستم دروغ میگی😂

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۱۲:۱۵

رفقا حسن آقا با این روسی قابل قیاس نیس بهترین کشتی گیر روسی بودن ک اینو تو انتخابی شکس دادن اومدن از حسن یزدانی ده بر صفر شدن اصلا ب این حرفا اهمیت ندین ایشون یکم هوایی شده همه کارشناسان میگن سر تیلور برداری یزدانی اونو ده بر صفر میکنه تجربه حسن کافی

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۱۲:۲۲

اولن مصدوم ک بشی کلن گیج میشی و بعد اون ترس از مصدومیت بیشتر و درد شدید ک کتف واقعا دردش زیاده بعد تو کشتی دقت کنین این روسی نامرد اول کشتی گرف از دستی ک آسیب دیده هس کشید این اتفاق برا حسن آقا افتاد او دیگر کشتی نگرف اما باز بهم میخورن

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۱۵:۱۲

من مخالفت رفتن یزدانی با کتف آسیب دیده به المپیک بودم ،ولی اگر حسن یزدانی آسیب دیده نبود این رو می‌خورد! ولی اینکه این بابا نامردی کرده اینطوری نبود ! تازه مدارا هم کرد ! بعد کشتی خود حسن هم ازش قدردانی کرد!

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۱۴:۴۳

برو دعا کن که حسن مصدوم بود !

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۱۷:۴۹

یزدانی در شرایط عادی اون و قورت میده تازه اگه از سد دیگر رقبای غایب مسابقات تیلور و نماینده غایب روسیه بتونه بگذره که نمیتونه یزدانی قورتش میده یعنی این و بگم کشتی ۵ دقیقه هم طول نمی‌کشه همون دقیقه اول یا خیلی همت کنه دقیقه دوم ضربه شده

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۰۰:۱۴

باسلام حسن یزدانی خوب بوود،الان دیگه نمیتونه قبول کنید،تازه حریفش خیلی مراتتشو کرد،دمش گرم،نوبت کسی دیگس تاریخ ساز بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۵ ۱۴:۴۱

حسن یزدانی را بیش از حد بزرگ کردید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۱۱:۳۴

باباتودیگه کی هستی، یزدانی خودش بزرگ هست نیازبه بزرگ ‌کردن نداره ،حالاشماچراحسادت می کنی بنده خداجوان پاک ک سرشتی که باپشتکاراین همه مردم راخوشحال وشاداب می کنه به جای خداقوت بایدبهش حسودی کنی!!!!