• دوشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 96121407564
  • خبرنگار : 71548

دبیر جشنواره جام‌جم به ایسنا پاسخ داد

تلویزیون بضاعت برگزاری جشنواره را داشت؟

تلویزیون بضاعت برگزاری جشنواره را داشت؟

محمد احسانی که امسال دبیری جشنواره جام‌جم را بر عهده دارد، در گفت‌وگویی با ایسنا از علل برگزاری این جشنواره با توجه به سطح کیفی آثار تولید شده سخن گفت.

دبیر جشنواره جام‌جام در پاسخ به پرسش ایسنا درباره‌ی علت برگزاری این جشنواره با توجه به اینکه تلویزیون سال چندان پرباری را به لحاظ پخش برنامه پشت سر نگذاشت و اینکه بخش عمده‌ای از این مساله متوجه تغییر مدیران و همچنین بضاعت اندک مالی این رسانه بود، توضیحاتی را ارائه کرد.

او همچنین در مواجهه با این پرسش‌ که «آیا بهتر نبود حالا که تلویزیون وضعیت نسبتا بهتری پیدا کرده و کارگردانان حرفه‌ای و هنرمندان متعددی مشغول به کار در این رسانه هستند، جشنواره جام جم با یک سال تاخیر برگزار می‌شد؟» گفت:‌ اینکه آثار خوبی در حال تولید است، الحمدالله همین طور است و خبر خوبی است؛ منتها بازه زمانی چهار ساله‌ای که از جشنواره قبلی وجود داشته است، ایجاب می‌کرد که جهت تعدد و تنوع آثار، امسال جشنواره جام جم را داشته باشیم و بعد از یک تعطیلی چهار ساله جشنواره آغاز شود.

دبیر جشنواره جام‌جم همچنین خاطرنشان کرد: ان‌شاءلله این آثاری که هنرمندان در حال تولید آن هستند، برای دوره بعد مورد قضاوت و داوری قرار بگیرد. یکی از ویژگی‌های برگزاری جشنواره، ایجاد رقابت و بالا بردن سطح کیفی آثار است. وقتی یک اثر مورد توجه داوری قرار می‌گیرد قاعدتا خط مشی را تعریف می‌کند برای کسانی که بعدا می‌خواهند در آن حوزه اثر تولید کنند.

به گزارش ایسنا، چهارمین جشنواره تلویزیونی جام‌جم در چهار بخش سریال، مسابقه، مستند و پویانمایی انتخاب بهترین آثار پخش شده از سال ۹۳ تا نیمه اول امسال را در دستور کار خود دارد.

اختتامیه این جشنواره همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) ۱۷ اسفند ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی سیما برگزار می‌شود.

جشنواره جام جم با پایان دوره ریاست سید عزت الله ضرغامی در صداوسیما و روی کار آمدن محمد سرافراز تعطیل شده بود که بار دیگر در دوره ریاست عبدالعلی علی‌عسکری به راه افتاده است.

عکس استفاده شده در این خبر آرشیوی و مربوط به دوره سوم جشنواره است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha