• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 96071608210
  • منبع : نمایندگی خوزستان

فروزان سلیمانی: فدراسیون حمایت کند، باشگاه‌ها برای تیم‌داری بیشتر ترغیب می‌شوند

فروزان سلیمانی: فدراسیون حمایت کند، باشگاه‌ها برای تیم‌داری بیشتر ترغیب می‌شوند

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: فکر می‌کنم فصل سختی را باید در لیگ برتر کشور طی کنیم ولی اگر تلاش کنیم و همدل باشیم، با همین بضاعت هم می‌توانیم آبروداری کنیم و امیدوارم روسفید شویم.

فروزان سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حضور استقلال خوزستان در لیگ برتر بانوان کشور، اظهارکرد: تیم استقلال خوزستان سال گذشته نیز در لیگ برتر حضور داشت. امسال با توجه به مشکلات مالی که باشگاه دارد که  البته گریبانگیر تمام باشگاه‌ها است، مسوولان باشگاه استقلال خوزستان خیلی برای تیم داری در لیگ برتر مشتاق نبودند ولی مدیرکل ورزش و جوانان استان بسیار اصرار داشت که امسال نیز تیم‌داری شود و در این زمینه او و سرپرست امور هماهنگی بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان تلاش‌های بسیاری داشتند.

 وی بیان کرد: زمانی که جمال‌پور، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان شد، وضعیت به سمت خوبی پیش رفت، چرا که نظر او نسبت به ورزش بانوان و تیم‌داری در لیگ برتر کشور کاملا مثبت بود و در نهایت نیز با تصمیم جمال‌پور، حضور تیم در لیگ برتر قطعی شد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد برای بستن تیم کار سختی داشته باشید، چرا که تیم‌های دیگر بسته شده‌اند و مسابقات نیز از 21 مهرماه آغاز می‌شود، گفت: بله در حال حاضز بازیکنی باقی نمانده است که ما بخواهیم جذب کنیم. تعدادی از بازیکنان فصل گذشته نیز رفته‌اند و فقط چند نفر مانده‌اند. به هر حال تیم‌های دیگر بسیار از ما جلوتر هستند و تمرینات خود را انجام داده‌اند.

 وی افزود: فکر می‌کنم  فصل سختی را باید طی کنیم ولی اگر تلاش کنیم و همدل باشیم، با همین بضاعت هم می‌توانیم آبروداری کنیم، ضمن این‌که هیچ کسی از تیم ما این انتظار که در رده‌های بالای جدول باشیم را ندارد. همه از ما خواسته‌اند باتوجه به این که کارمان را دیر آغاز کرده‌ایم، این فصل آبروداری کنیم و رتبه قابل قبولی را کسب کنیم تا ان‌شاالله برای فصل‌های بعد، دیگر این مشکلات را نداشته باشیم. همچنین امیدوارم اگر قرار است، باشگاه‌های ما در بخش بانوان تیم‌داری کنند، زودتر برای بستن تیم اقدام کنند.

سلیمانی با درخواست از فدراسیون فوتبال جهت نگاه بیشتر به بخش بانوان، عنوان کرد: اگر باشگاهی در بخش بانوان تیم‌داری کند، فدراسیون دو درصد از پنج درصدی که باشگاه‌ها باید از مبلغ قرارداد بازیکنان خود به فدراسیون بدهند را به آن‌ها می‌بخشد که البته این دو درصد خیلی ناچیز است و من فکر می‌کنم یکی از دلایلی که باشگاه ها هنوز به سمت تیم‌داری در بخش بانوان نرفته‌اند، همین مسئله است. سال گذشته نیز به تیم استقلال خوزستان خیلی فشار آمد. ما چندین بازی خارج از خانه داریم که باید با پرواز به آن استان‌ها برویم که همین نیز هزینه‌بر است و اگر بخواهیم تیم را با اتوبوس هم ببریم، زمان زیادی را در راه هستیم.

وی افزود: اگر در جهت کمک به توسعه فوتبال بانوان، فدراسیون پنج درصد را هم ببخشد، باز هم کم است، هر چند که بهتر از دو درصد است. اگر فداسیون نگاه بیشتری داشته باشد، باشگاه‌ها نیز رغبت می‌کنند که تیم‌داری کنند.

 سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در ادامه گفت: روز یکشنبه  تست‌گیری برای تیم آغاز می‌شود و سپس تمرینات را آغاز خواهیم کرد و امیدوارم با تلاش بازیکنان، کادرفنی و باشگاه، یک تیم خوب را آماده مسابقات کنیم. در کل امیدوارم که روسفید شویم.
 
وی با قدرانی از مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، عنوان کرد: جمال‌پور بسیار مشتاق است که تیم یک رتبه قابل قبول و آبرومند را به دست آورد و به همین خاطر به دنبال این است که آن شرایط و امکاناتی که نیاز داریم را فراهم کند. به نظر من اگر نگاه یک مدیرعامل مثبت باشد خیلی از راه را رفته‌ایم. همچنین جا دارد از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، رییس هیات فوتبال خوزستان و سرپرست امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان و همچنین از زحمات خانم دغاغله، سرمربی فصل گذشته تیم که توانست تیم را در لیگ نگه دارد، قدردانی کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha