• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 96052515407
  • منبع : نمایندگی کردستان

معاون آموزش مرزبانی استان کردستان:

نقاط مشترک خوبی بین جهاددانشگاهی و مرزبانی برای همکاری وجود دارد

نقاط مشترک خوبی بین جهاددانشگاهی و مرزبانی برای همکاری وجود دارد

ایسنا/کردستان معاون آموزش مرزبانی استان کردستان گفت: نقاط مشترک خوبی برای همکاری و تعامل با جهاددانشگاهی وجود دارد که امیدواریم در آینده بتوانیم از توانایی جهاددانشگاهی بهترین استفاده را ببریم.

به گزارش ایسنا، شاه‌حسینی،  روز سه شنبه، 24 مردادماه در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی کردستان اظهار کرد: نقاط مشترک خوبی برای همکاری و تعامل با جهاددانشگاهی وجود دارد که امیدواریم در آینده بتوانیم از توانایی جهاددانشگاهی بهترین استفاده را ببریم.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی برای نیروهای مسلح یادآور شد: طرح حکمت کارت به بخش آموزش نیروهای مسلح کمک خوبی کرده است که امیدواریم در آینده این امر منشاء تعامل بیشتر جهاددانشگاهی و هنگ مرزی باشد.

ترانه، رئیس دفتر تحقیقات فرماندهی مرزبانی هم در این دیدار با اشاره به کارهای مشترک انجام شده بین دفتر تحقیقات فرماندهی مرزبانی و معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی، گفت: پژوهشگران جهاددانشگاهی جوانانی توانمند و خلاق هستند که در عرصه علم و فناوری توانسته‌اند خدمات قابل توجهی ارائه کنند.

وی با اشاره به مرکز خدمات تخصصی سنجش از دور جهاددانشگاهی بیان کرد: در این زمینه ظرفیت‌های خوبی برای همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی و هنگ مرزی وجود دارد.

عبدالرضا کرمی، معاون اجتماعی مرزبانی استان کردستان نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: هنگ مرزی با خبرگزاری ایسنا ارتباط خوبی دارد و این امر می‌تواند زمینه‌ساز همکاری و تعامل بیشتر این دو ارگان باشد.   

وی با اشاره به اینکه عموم مردم از خدمات مرزبانی اطلاعات چندانی ندارند، افزود: در این راستا نیاز است تا خبرنگاران و اصحاب رسانه وظایف و خدمات این هنگ مرزی را بیشتر از پیش منعکس کنند.

معاون اجتماعی مرزبانی استان کردستان بیان کرد: ما باید خبرنگاران و مستندسازان در عرصه رسانه را بیشتر با خدمات هنگ مرزی آشنا کنیم و خبرنگاران خود نیز در این زمینه بیشتر از گذشته سوژه‌یابی کنند.

وی با اشاره به اینکه وظایف هنگ مرزی که در دفاع از مرزها برعهده دارد، خوب نشان داده نمی‌شود، اعلام کرد: در این راستا هنگ مرزی در صدد است تا زمینه بازدید خبرنگاران از فعالیت‌های هنگ مرزی را فراهم کند.

کرمی یادآور شد: برای انعکاس مطلوب فعالیت‌های هنگ مرزی خبرنگاران و رسانه‌های گروهی هر امکاناتی را لازم داشته باشند، در اختیار خبرنگاران قرار می‌دهند.

چیا سهراب‌نژاد، سرپرست جهاددانشگاهی واحد کردستان هم در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه سلامت و امنیت دو نعمتی است همگان باید قدردان آن باشیم، گفت: نیروهای مرزبانی نقش ویژه‌ای در ایجاد امنیت کنونی جامعه دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح حکمت کارت، افزود: این طرح یکی از محورهای اساسی همکاری جهاددانشگاهی و نیروهای مسلح است، که همین امر پتانسیل خوبی برای تعامل و مشارکت بیشتر مرزبانی و جهاددانشگاهی باشد.

سرپرست جهاددانشگاهی واحد کردستان یادآور شد: جهاددانشگاهی از نظر آموزشی یک برند معتبر در سطح کشور محسوب می‌شود و در این راستا آمادگی خود را برای اعلام همکاری بیشتر در این زمینه با مرزبانی اعلام می‌کند.  


انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha