• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403073023509
  • خبرنگار : 50294

عضو شورای اسلامی شهر سنندج:

حل معضلات نایسر نیازمند عزم راسخ همە ادارات است

حل معضلات نایسر نیازمند عزم راسخ همە ادارات است

ایسنا/کردستان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: برای حل معضلات نایسر عزم راسخ همه ادارات یک امر اجتناب ناپذیر است.

سیف الله رضایی امروز (۳۰مهر) در جلسە کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج که به آسیب‌های اجتماعی در ناحیه منفصل شهری نایسر اختصاص داشت، اظهار کرد: نایسر بەعنوان یکی از سکونتگاه‌های غیررسمی در کشور، با معضلات زیادی روبرو است.

وی با اشاره به مشکلات عدیده‌ نایسر، این ناحیه را یکی از سکونتگاه‌های غیررسمی کشور خواند که با معضلات زیادی روبرو است و عنوان کرد: برای رفع این معضلات، همکاری همه دستگاه‌های اجرایی از استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی تا سایر ادارات ضروری است و همه باید پای کار باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: نبود فضای آموزشی کافی، کمبود فضای سبز، مسائل بهداشتی و درمانی و کتابخانه می‌تواند بر افزایش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار باشد.

رضایی بیان کرد: کسی منکر خدمات ارائه شده در این ناحیه نیست اما این خدمات کافی نبوده و باید براساس عدالت و اولویت‌بندی هر آنچه‌ را در توان داریم در این ناحیه به کار بگیریم.

وی گریزی به اقدامات انجام شده در این ناحیه زد و افزود: در این ناحیه علاوه بر شورا و شهرداری که در حد توان در حال انجام وظیفه هستند انجمن‌های مردم نهاد هم در این راستا مشغول فعالیت بوده و کم کاری سایر ادارات در این ناحیه کاملا مشهود بوده که حتماً باید نگاه ویژه‌ای به این ناحیه داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: شورای شهر سنندج بر خلاف سایر شهرها دارای ۹ کمیسیون تخصصی داخلی بوده که نشان از تعدد مسائل و مشکلات این شهر است که یکی از این کمیسیون ها، کمیسیون فرهنگی، اجتماعی بوده که براساس رسالت کاری خود مسائل را پیگیری می‌کند.

رضایی در پایان با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم، بویژه مردم نایسر یادآور شد: مردم ما بسیار قدرشناس هستند و هر اقدامی که در راستای خدمت‌رسانی به آن‌ها صورت گیرد، قدر دانند و مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند و ما باید تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به این عزیزان انجام دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha