• چهارشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95121107226
  • خبرنگار : 71548

«سین مثل سریال» به آنتن شبکه یک بازگشت

«سین مثل سریال» به آنتن شبکه یک بازگشت

برنامه «سین مثل سریال» با اجرای محمد سلوکی پس از سه سال باردیگر از شبکه یک به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، پخش برنامه «سین مثل سریال» با رویکرد انتخاب بهترین سریال و مجموعه تلویزیونی شبکه‌های سیما، اسفندماه امسال آغاز خواهد شد.

در این برنامه به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مجید خواجه‌نژاد، سریال‌های تلویزیونی شبکه‌های سیما که در سال ۱۳۹۵ پخش شده‌اند، در سه بخش معرفی و در معرض انتخاب مردمی قرار خواهند گرفت.

به گفته مقداد مومن‌نژاد، در برنامه امسال «سین مثل سریال»، ۱۲ مجموعه تلویزیونی شبکه‌های سیما معرفی و ارزیابی می‌شوند که پس از ۹ روز رقابت و با آرای مردمی، بهترین سریال به انتخاب مخاطبان سیما، معرفی خواهد شد.

این تهیه‌کننده افزود: برنامه سین مثل سریال از ۲۱ اسفند تا ۲۹ اسفند به مدت ۹ شب حوالی ساعت ۲۳ و به مدت نود دقیقه از شبکه یک به صورت زنده پخش می‌شود. همچنین اجرای این برنامه بر عهده محمد سلوکی است. در برنامه «سین مثل سریال»، مردم از طریق سامانه‌ای که به زودی اعلام خواهد شد، به سه آیتم بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن سال ۹۵ تلویزیون رای خواهند داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۰۸:۵۸

باید برای رسانه ملی و شبکه یکم سیما تاسف خورد که سرقت ادبی را در جلو چشمان شصت میلیون بینده تئوریزه می کنند سین مثل سریال به نویسندگی تهیه کنندگی و کارگردانی خانم میرسعید در سالهای 90 الی 92میهمان خانه های مردم در روزهای نوروزی بود وهمه شب یکمیلیون نیم مخاطب را پای گیرندهای خود می نشاند. بیکباره در یک چرخشی آشکاربدون کسب اجازه ازنویسنده ،طراح و مبتکر این برنامه بیاد ماندنی (خانم میرسعید) به شخص دیگری سپرده می شود این در حالی است که خانم میرسعید همچنان در تلویزیون حضور دارند. اقای مومن نژاد با چه ادله و وجدان آسوده ای اجازه دست درازی به این طرح و ایده ثبت شده تاریخی را در شبکه یک سیما به خود داده است با این سرقت ادبی اشکار، چگونه مردم به رسانه ملی که بنا به فرمایش امام بزرگوارمان باید دانشگاه باشداعتماد کنند.

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۰ ۱۰:۴۶

مثل اینکه شما هنوز نمیدونی تلویزیون صاحب سین مثل سریاله؟ نه اشخاص؟!