• چهارشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۵ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 95040104874
  • خبرنگار : 71451

جشنواره‌ای برای نمایش اقتدار «سربازان گمنام امام زمان (عج)»

جشنواره‌ای برای نمایش اقتدار «سربازان گمنام امام زمان (عج)»

مشاور هنری انجمن پیشکسوتان سپاس گفت: یکی از اهداف بزرگ برگزاری جشنواره «چشمان آسمانی انقلاب اسلامی» نمایش امنیت در داخل کشور و حتی خارج از مرزها است که توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) صورت می‌گیرد و با شیوه‌های مختلف هنری به تصویر کشیده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، احمدرضا سربخش درباره دومین جشنواره فرهنگی هنری« چشمان آسمانی انقلاب اسلامی» توضیح داد: دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با محوریت بیداری و مقاومت اسلامی در حال برگزاری است. در این حوزه، نشست‌های بسیاری برگزار شده و بر مبنای این نشست‌ها هدف اصلی این جشنواره شناسایی استعدادهای برتر در زمینه هنری است.

سربخش افزود: یکی از اهداف بزرگ برگزاری این جشنواره نمایش امنیت در داخل کشور و حتی خارج از مرزها است که توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) صورت می‌گیرد و با شیوه‌های مختلف هنری به تصویر کشیده خواهد شد.

مشاور هنری انجمن پیشکسوتان سپاس درباره آثار ارسالی تأکید کرد: کسانی که قصد شرکت در این جشنواره را دارند باید توجه زیادی به محورهای جشنواره داشته باشند و آثاری که ارتباطی با محورهای جشنواره نداشته باشد، بررسی نخواهد شد. امسال با توجه به درخواست‌ شرکت کنندگان دور ه پیشین  چند موضوع  در بخش هنری اقزوده شد که ازجمله آن‌ها می‌توان به موشن گرافیک، کاریکاتور و انیمیشن  اشاره کرد. امید است امسال در این بخش ها آثار چشمگیری را شاهد باشیم.

سربخش ادامه داد: پس از دسته بندی آثار در دو مرحله توسط داوران برجسته‌ای در این بخش‌ها، هریک از آثار به صورت جداگانه داوری خواهند شد  و از آثار هر بخش یک اثر برگزیده و دو اثر تقدیری برگزیده خواهد شد.  استقبال شرکت کننده‌گان در بخش هنری تا امروز بسیار چشمگیر بوده است و علاوه بر آثار رسیده از شهرهای مختلف، چند اثر هم از خارج از کشور برای دبیرخانه ارسالشده است. شرکت کنندگان در جشنواره دقت داشته باشند، مهلت ارسال آثار تا 5 مرداد است و دیگر تمدید نخواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در بخش «هنری» می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ارسال آثار خود در قالب فیلم( مستند، کوتاه، داستانی)، فیلم نامه، کلیپ صوتی و تصویری ، عکس،ارتباط تصویری (پوستر، تصویر سازی و ...)، موشن گرافیک، کاریکاتور،انیمیشن به پایگاه اینترنتی جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی به نشانی www.jashnvareh-sepas.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha