• یکشنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 94110401735
  • خبرنگار : 71454

انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا برندگانش را شناخت

انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا برندگانش را شناخت

بیست‌وهفتمین دوره جوایز سینمایی انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (PGA) از برترین‌های عرصه تهیه‌کنندگی هالیوود در سال 2015 تجلیل کرد.

بیست‌وهفتمین دوره جوایز سینمایی انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (PGA) از برترین‌های عرصه تهیه‌کنندگی هالیوود در سال 2015 تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلم نامزد اسکار «کمبود بزرگ» به تهیه‌کنندگی مشترک «برد پیت»، «دد گاردنر» و «کریستی مکاسکو کرگر» موفق به کسب جایزه اصلی جوایز سالانه انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا شد.

انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا تنها نهاد سینمایی است که همچون آکادمی اسکار از سیستم رای‌گیری حرفه‌ای برای انتخاب برندگان استفاده می‌کند و از همین جهت از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، به طوریکه در هشت سال گذشته برنده این جایزه سینمایی در نهایت جایزه اسکار بهترین فیلم را نیز از آن خود کرده است.

در بخش تهیه‌کنندگی بهترین فیلم بلند داستانی فیلم‌های «پل جاسوس‌ها»، «بروکلین»، «اکس مشینا»، «مکس دیوانه: جاده خشم»، «مریخی»، «بازگشته»، «سیکاریو»، «کانون توجه» و «از کف خیابان‌های کمپتون» دیگر نامزدهای این رویداد سینمایی بودند.

در بخش تهیه‌کنندگی انیمیشن نیز «Inside out» که شانس اصلی در جوایز اسکار امسال است با غلبه بر «آنومالیسا»، «دایاناسور خوب»، «مینیون‌ها» و فیلم «بادام زمینی» برگزیده شد و «امی» به تهیه‌کنندگی «جیمز گی ریس» جایزه شاخه مستند بیست و هفتمین دوره جوایز انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا را به خود اختصاص داد.

«نگاه سکوت» ساخته «چاپوا اوپنهیمر» از کشور دانمارک، «زمین شکار» ساخته «کربی دیک» محصول آمریکا، «مرو» به کارگردانی مشترک «جیمی چین» و «الیزابت چای واسارهلی» (آمریکا) و «اتفاق بهتری خواهد افتاد» به کارگرانی «هانا پولاک» (دانمارک) نامزدهای دیگر جوایز انجمن تهیه‌کننگان امریکا د شاخه مستند بودند.

در بخش تلویزیونی نیز سریال «فارگو» جایزه تهیه‌کنندگی برجسته سریال تلویزیونی بلند را کسب کرد و سریال معروف «بازی تاج و تخت» نیز در بخش سریال‌های اپیزودی درام و سریال «شفاف» جایزه تهیه‌کنندگی سریال‌های اپیزودی کمدی را به خود اختصاص داد.

همچنین برنامه تلویزیونی «The Voice» موفق به کسب جایزه بهترین تهیه‌کنندگی برنامه‌های رقابتی تلویزیونی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha