• چهارشنبه / ۳ تیر ۱۳۹۴ / ۲۰:۵۱
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 94040302097
  • خبرنگار : 71461

حشمتی:‌ بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن، در راه است

حشمتی:‌ بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن، در راه است

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در نمایشگاه قرآن امسال چهار بازارچه عفاف و حجاب، نشر مکتوب، نرم‌افزار و محصولات فرهنگی برپا می‌شود.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در نمایشگاه قرآن امسال چهار بازارچه عفاف و حجاب، نشر مکتوب، نرم‌افزار و محصولات فرهنگی برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حشمتی عصر امروز در آیین افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد:‌ برنامه‌ریزی و طراحی نمایشگاه قرآن از ماه‌های پایانی سال 93 آغاز شده است و آن‌چه که امروز شاهد افتتاح آن هستیم حاصل تلاش جمعی نهادها، وزارتخانه‌ها و تشکل‌های مردمی است تا محیط مناسبی برای بازدید مردم فراهم شود.

وی ادامه داد:‌ چند گروه از جمله شهرداری، ستادهای شهرداری، مدیریت دفاع مقدس، باغ موزه دفاع مقدس، باغ کتاب و بسیاری از کمیته‌های محتوایی به ما در برپایی این نمایشگاه کمک کردند.

حشمتی افزود:‌ از جمله ویژگی‌های نمایشگاه امسال این است که برای اولین بار از سالن باغ کتاب که بسیار بی‌نظیر است در این نمایشگاه استفاده می‌کنیم و نزدیک 15 هزار متر مربع فضای مسقف داریم که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

معاون وزیر ارشاد همچنین گفت: در نمایشگاه امسال 19 کمیته اجرایی و 27 کمیته محتوایی داریم و 4 بازارچه عفاف و حجاب، نشر مکتوب، نرم‌افزار و محصولات فرهنگی در نمایشگاه امسال دایر می‌شود. برپایی شب‌های شیدایی، مراسم شب قدر و تقدیر و تکریم از فعالان قرانی که با حضور رئیس محترم جمهور انجام می‌شود از جمله برنامه‌های امسال نمایشگاه است.

حشمتی در پایان اظهار کرد: برپایی این گونه نمایشگاه‌ها در خاورمیانه بی‌نظیر است و خیلی از کشورهای عربی می‌خواهند نمایشگاهی با این کیفیت را در کشور خود برپا کنند. ما در اواسط ماه مبارک هم بخش بین‌الملل نمایشگاه را افتتاح می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha