• چهارشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 94022314177
  • منبع : نمایندگی فارس

معاون مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد فارس:

نظارت بر بیمه شدن خبرنگار توسط رسانه وظیفه ارشاد نیست

نظارت بر بیمه شدن خبرنگار توسط رسانه وظیفه ارشاد نیست

ایسنا/فارس معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: براساس بخشنامه جدید 10 مولفه برای تعیین شکل و میزان بسته‌های حمایتی از رسانه‌ها مدنظر قرار گرفته است.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: براساس بخشنامه جدید 10 مولفه برای تعیین شکل و میزان بسته‌های حمایتی از رسانه‌ها مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، صابر سهرابی چهارشنبه 23 اردیبهشت در جلسه کنفرانس خبری برگزاری نخستین جشنواره رسانه و دفاع مقدس استان فارس، گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های مدنظر پرداختن به دفاع مقدس و فعالیت در این زمینه است.

وی با بیان این‌که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تمام توان از برگزاری جشنواره‌هایی نظیر رسانه و دفاع مقدس حمایت خواهد کرد، پیشنهاد داد در حاشیه این جشنواره برگزاری نمایشگاه‌، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های مختلف نیز در نظر گرفته شود.

سهرابی پرداختن به ارزش‌های انقلاب خصوصا دوران دفاع مقدس را یکی از مهم‌ترین راهکارها برای مقابله با تهاجم فرهنگی برشمرد و گفت: ارشاد نیز قصد دارد که از رسانه‌هایی که بیشتر به موضوعات این حوزه می‌پردازند، کمک‌های بیشتری را در قالب بسته‌های حمایتی داشته باشد.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم‌چنین لزوم تشکیل کمیته‌های داوری، پشتیبانی و هنری برای برگزاری هرچه بهتر نخستین جشنواره رسانه و دفاع مقدس را یادآور شد.

سهرابی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران به حذف بیمه خبرنگاران و این‌که آیا این اقدام نیز در قالب همان بسته‌های حمایتی مدنظر وزارت ارشاد قرار گرفته است؟! گفت: وزارت ارشاد بر لزوم حمایت از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای تاکید داشته و دارد.

سهرابی تاکید کرد که نظارت بر این‌که خبرنگار توسط رسانه بیمه می‌شود یا نمی‌شود وظیفه ارشاد نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha