• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062616422
  • خبرنگار : 50649

یک مسئول در شهرداری شیراز خبر داد:

برپایی نمایشگاه پاییزه در ۲ نقطه شیراز / نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی دائر می‌شود

 برپایی نمایشگاه پاییزه در ۲ نقطه شیراز / نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی دائر می‌شود

ایسنا/فارس رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز از آغاز به کار دو نمایشگاه پاییزه در آستانه پاییز و بازگشایی مدارس در راستای اقدامات حمایتی سازمان ویژه ایام خاص سال و برگزاری نمایشگاه حمایت از مشاغل خانگی در مهرماه خبر داد.

پژمان شفیعی امروز، ۲۶ شهریورماه در نشست شهرداری شیراز، از آغاز به کار دو نمایشگاه پاییزه در آستانه پاییز و بازگشایی مدارس در راستای اقدامات حمایتی سازمان ویژه ایام خاص سال و برگزاری نمایشگاه حمایت از مشاغل خانگی در مهرماه خبر داد.

وی افزود: در نمایشگاه‌های پاییزه که در بولوار بعثت و باغ جنت برپاشده است لوازم‌التحریر، کیف، کفش، پوشاک و ارزاق عمومی به شهروندان باقیمت مناسب عرضه می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها از ۲۲ شهریور آغاز شده و تا هفته نخست مهرماه ادامه خواهد یافت، اظهار کرد: با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های مرتبط ۶۰ غرفه محصولات خود را در این نمایشگاه به شهروندان عرضه می‌کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز همچنین از برگزاری نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی از هفته نخست مهرماه نیز با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خبر داد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه صرفاً با بهره‌گیری از توانمندی بانوان در حوزه مشاغل خانگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه مشاغل خانگی با در راستای اجرای آیین‌نامه مشاغل خانگی (مصوب شورای اسلامی شهر) و باهدف ساماندهی این مشاغل در محدوده ارگ کریم‌خان زند و مقابل باغ عفیف‌آباد برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: بیش از ۱۰۰ بانوی شاغل در حوزه مشاغل خانگی در قالب ۸۰ غرفه، محصولات خود را به شهروندان عرضه خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۰۵:۲۸

غرفه آبمیوه و بستنی و فالوده

avatar
دیروز ۱۲:۴۳

برای مجوز غرفه باید به کجامراجعه کرد؟

avatar
دیروز ۱۵:۴۲

برای گرفتن غرفه چه کار کنیم؟