• دوشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 94021407694
  • منبع : مطبوعات

اعلام آمادگی 85 کشور برای شرکت در سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن

اعلام آمادگی 85 کشور برای شرکت در سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن

نشست اعضای کمیته‌های 13 گانه برگزاری سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات برگزار شد.

نشست اعضای کمیته‌های 13 گانه برگزاری سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این نشست که رئیس ستاد برگزاری و اعضای کمیته‌های 13 گانه سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن حضور داشتند، آمادگی حضور نمایندگان 85 کشور مسلمان و غیر مسلمان در این مسابقات به عنوان نقطه عطف مسابقات بین‌المللی قرآن مورد توجه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش "عبدالرضا عابد" رئیس ستاد برگزاری سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، در این نشست اظهار کرد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن، دغدغه‌هایی برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار کردن آن وجود دارد و ان‌شاءلله امسال که از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی " است، این مسابقات به نحو شایسته‌ای برگزار شود.

وی گفت: امسال نیز باید از خدا بخواهیم که این مسابقات را که مقام معظم رهبری فرموده‌اند باید باشکوه هر چه بیشتری برگزار شود را در شأن و منزلت قرآن، اسلام و نظام برگزار کنیم و شرط اصلی همان همدلی و همزبانی است.

قائم مقام سازمان اوقاف با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در دیدار با متسابقین سی‌ویکمین دوره مسابقات قرآنی در سال گذشته یادآور شد: امسال هم ممکن است، دوستان برگزار کننده سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، دغدغه‌هایی داشته باشند، اما شرط موفقیت ما این است که انتظارات معظم له را در همه امور جاری و ساری کنیم.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در این نشست که مسئولان کمیته‌های 13 گانه به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند، پیرامون برگزاری هر چه بهتر سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی، پیشنهادهایی ارایه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha