• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۳ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93100803708

مناف هاشمی: مشکل ارز و لباس تیم ملی برطرف شد/ ستاد کل نیروهای مسلح همکاری خیلی خوبی داشت

مناف هاشمی: مشکل ارز و لباس تیم ملی برطرف شد/ ستاد کل نیروهای مسلح همکاری خیلی خوبی داشت

معاون وزیر ورزش و جوانان با تشکر از ستاد کل نیروهای مسلح گفت: 4 بازیکن ملی‌پوش فوتبال می‌توانند تا پایان جام ملت‌های آسیا تیم ملی را همراهی کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تشکر از ستاد کل نیروهای مسلح گفت: 4 بازیکن ملی‌پوش فوتبال می‌توانند تا پایان جام ملت‌های آسیا تیم ملی را همراهی کنند.

سید مناف هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با حل مشکل بازیکنان سرباز تیم ملی فوتبال گفت: پس از بازدید دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی فوتبال و دیدار با ملی‌پوشان، قول داد که مشکلات آن‌ها را پیگیری و برطرف کند. پس از این دیدار وزیر ورزش 5 ماموریت به بنده داد تا با برطرف شدن مشکلات، تیم ملی بدون دغدغه راهی جام ملت‌های آسیا شود.

وی گفت: پس از نامه‌نگاری وزیر ورزش و جوانان با سرلشگر فیروزآبادی، رییس ستاد کل نیروهای مسلح، پیگیر حل مشکل بازیکنان سرباز تیم ملی شدیم که با همکاری خیلی خوب ستاد کل نیروهای مسلح مشکل 4 بازیکن ملی‌پوش به نامهای سروش رفیعی، مهرداد پولادی، شجاع خلیل‌زاده و حسین ماهینی حل شد که جا دارد تشکر ویژه‌ای از ستاد کل نیروهای مسلح داشته باشیم.

مناف هاشمی در ادامه گفت: موضوع دوم بحث پاداش ملی‌پوشان حاضر در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بود که قرار شد نفری 3 هزار دلار (10 میلیون تومان) برای بازیکنانی که در جام جهانی و 3 هزار دلار (10 میلیون تومان) برای بازیکنانی که در جام ملت‌ها شرکت می‌کنند پرداخت شود که مبلغ 500 میلیون تومان برای 25 نفر امروز به فدراسیون پرداخت شد تا پیش از سفر ملی‌پوشان به آن‌ها اهدا شود.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مشکل لباس بازیکنان تیم ملی گفت: با پیگیری‌های حمیدرضا گرشاسبی، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان با آل‌اشپورت، دو دست لباس برای هر کدام از اعضای تیم ملی تهیه شد تا مشکل لباس تیم ملی نیز برطرف شود.

مناف هاشمی در رابطه با مشکل ارز تیم ملی نیز گفت: با نامه‌نگاری و رایزنی که با بانک مرکزی صورت گرفت، مبلغ یک میلیون دلار ارز دولتی (تعادلی) برای سفر تیم ملی به جام ملت‌ها پرداخت خواهد شد که پیش از سفر تیم ملی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بحث‌هایی نیز در رابطه با مشکل بلیت سفر تیم ملی به استرالیا مطرح شده است که تاکنون فدراسیون فوتبال موضوعی را در این رابطه به ما اطلاع نداده است اما اگر مشکلی دارند و از ما کمک بخواهند، مشکل آن‌ها را برطرف خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۱:۰۹

با تغييرات اجباري در فدراسيون ، بايدهم به آنها کمک کنيد .