• سه‌شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93092514999
  • منبع : نمایندگی قم

تولیت آستان حضرت معصومه(س):

دولت یازدهم در عرصه بهداشت و سلامت خوش درخشیده است

دولت یازدهم در عرصه بهداشت و سلامت خوش درخشیده است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با تقدیر از تلاش‌های وزیر بهداشت در عرصه سلامت گفت: دولت یازدهم در عرصه بهداشت و سلامت خوش درخشیده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با تقدیر از تلاش‌های وزیر بهداشت در عرصه سلامت گفت: دولت یازدهم در عرصه بهداشت و سلامت خوش درخشیده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در دیدار مدیر عامل سازمان بیمه سلامت، با بیان این‌که «وزیر بهداشت نیز در این زمینه قدم‌های بسیار خوبی برداشته است» افزود: البته از دولت نیز می‌خواهیم این راهی را که باز کرده و پیش از این صورت نگرفته بود را حفظ کرده و رشد دهد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(ع)، گفت: البته ما می‌دانیم که دولت در تنگناهایی قرار دارد و افرادی در منطقه و خارج آن برای کوبیدن و تحریم نگه داشتن نظام تلاش می‌کنند؛ ولی موضوع سلامت به قدری اهمیت دارد که ارزش دارد دولت اهتمام خود را در این زمینه بیشتر کند.

سعیدی بیان کرد: البته در بحث سلامت باید به شهر مقدس قم به سبب جایگاه خود توجه ویژه‌ای داشته باشید، چرا که این شهر عش آل محمد(ص)، خاستگاه انقلاب و محل تحصیل طلاب علوم دینی است.

وی با بیان این‌که «پاداش خدمت رسانی به مردم را خدا می‌پردازد» گفت: اراده خدا این است که مردم در صحت و سلامت باشند.

وی افزود: اسلام با سلامت جسم و روح افراد سرکار دارد؛ اگر بخواهیم جامعه سالم از نظر دینی، فرهنگی و اخلاقی داشته باشیم باید از نظر جسمی نیز سالم و تأمین شده باشند، رها کردن مردم یک جامعه درست نیست.

امام جمعه قم با بیان این‌که «جامعه ما جامعه رهایی نیست» بیان کرد: از رأس نظام تا پایین‌ترین اقشار مردم همه نسبت به جامعه احساس مسؤولیت دارند، مردم ما نسبت به جامعه بی تفاوت نیستند، جامعه ما یک جامعه به هم پیوسته است، البته این عوامل الزاماتی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha