• شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93062213080
  • خبرنگار : 71404

پایان دوبله‌ «آسمان من» با بازی حامد بهداد و امین حیایی

پایان دوبله‌ «آسمان من» با بازی حامد بهداد و امین حیایی

افشین ذی‌نوری - بازیگر و مدیر دوبلاژ سریال «آسمان من» - از پایان دوبله این سریال پلیسی با بازی دانیال حکیمی، حامد بهداد و امین حیایی خبر داد.

افشین ذی‌نوری - بازیگر و مدیر دوبلاژ سریال «آسمان من» - از پایان دوبله این سریال پلیسی با بازی دانیال حکیمی، حامد بهداد و امین حیایی خبر داد.

این گوینده و مدیر دوبلاژ در گفت‌و‌گویی با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اعلام کرد: دوبله سریال «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج، هفته‌ی گذشته به پایان رسید و قرار است از مهر ماه پخش این سریال آغاز شود. برای دوبله این مجموعه گویندگان خوبی همکاری داشتند.

وی با بیان اینکه پنج الی شش قسمت از سریال «آسمان من» دوبله شد، خاطرنشان کرد: این سریال کامل دوبله نشد و فقط بخش‌هایی که مربوط به خارج از کشور می‌شد و همچنین بخش کوتاهی که برخی بازیگران صدای خوبی نداشتند، دوبله شد. دوبله سریال ‌«آسمان من» در مجموع حدود یک هفته زمان برد.

این مدیر دوبلاژ همچین با معرفی گویندگان سریال «آسمان من» ادامه داد: منوچهر اسماعیلی، ناصر طهماسب، ژرژ پطروسی، پرویز ربیعی، منوچهر زنده‌دل، علی همت مومیوند، بیژن علی‌محمدی، ناصر احمدی، امیر بهرام کاویان‌پور، علی‌اصغر رضایی نیک، صنم نکواقبال، مریم جلینی و مریم بنایی از گویندگان این سریال هستند.

ذی‌نوری در پایان از کارهای جدیدش در حوزه‌ی گویندگی خبر داد و گفت: «اثرات جانبی» عنوان یک فیلم سینمایی آمریکایی است که قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود. این فیلم به مدیر دوبلاژی بهرام زند در حال دوبله است و من در آن گویندگی می‌کنم. همچنین در سریال «هشدار برای کبری 11» که سری جدید آن در حال دوبله است، حضور و همچنان گویندگی نقش سمیر را بر عهده دارم.

به گزارش ایسنا، سریال «آسمان من» کاری از محمدرضا آهنج در 30 قسمت 50 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه اول تولید می‌شود. داستان این سریال درباره امنیت پرواز است. دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی، افشین زی نوری، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی، چکامه چمن ماه، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، فرخ نعمتی، مجید مشیری و... از بازیگران «آسمان» هستند.

سریال «آسمان من»
سریال «آسمان من»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha