• دوشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 93032614426
  • منبع : مطبوعات

آغاز پخش نماهنگی ویژه جام‌جهانی در سینماها

آغاز پخش نماهنگی ویژه جام‌جهانی در سینماها

جام جهانی فوتبال بهانه‌ای شده تا دو فیلمساز جوان، پیام صلح و دوستی را با چاشنی فوتبال به میان مردم بیاورند.

جام جهانی فوتبال بهانه‌ای شده تا دو فیلمساز جوان، پیام صلح و دوستی را با چاشنی فوتبال به میان مردم بیاورند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،الهام قره‌خانی و مهرتاش مهدوی فیلمسازان جوانی که ساخت مستندهایی درباره علی حاتمی، خسرو شکیبایی و استاد شهرداد روحانی را در کارنامه خود دارند، نماهنگی را به نام«صلح و مهربانی در جهان»ساخته‌اند تا به بهانه جام جهانی فوتبال 2014، درباره آرزوی جهانی پر از صلح و دوستی حرف بزنند.

در این نماهنگ سه دقیقه‌ای که با همراهی یکی از آثار استاد روحانی و با اطلاع ایشان ساخته شده، سی و دو کودک حضور دارند که هرکدام نماد یکی از کشورهای صاحب تیم در جام جهانی است.

از آنجا که هر کشوری نماینده ورزشی و اخلاقی خود در جام جهانی فوتبال است، قره‌خانی و مهدوی در این نماهنگ با اشاره به مساله بازی جوانمردانه، تلاش کرده‌اند تا لزوم پر رنگ شدن تلاش همه کشورها برای رساندن پیام یک دلی و شادابی در جام جهانی فوتبال برای جهانی سرشار از صلح و آرامش را به تصویر بکشند.

این نماهنگ که به تهیه کنندگی سید هادی منبتی ساخته شده و محصول موسسه تصویر شهر است، قرار است از امروز قبل از نمایش فیلمهای سینمایی در سینماهای کل کشور پخش شود.

عوامل نماهنگ «صلح و مهربانی در جهان»عبارتند از:طراح و کارگردان:الهام قره خانی، مهرتاش مهدوی/آهنگساز و رهبر ارکستر: شهرداد روحانی/تهیه کننده:سید هادی منبتی/مدیر فیلمبرداری: مهدی اصلانی/ مجری طرح:افشین صادقی/ تدوین:امید مردان بیگی/دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:پوریا ساعت ساز/ مدیر تولید:حسن خضرآبادی/گریم:مسعود رئیس الساداتی/ عکاس:محمدرضا امیر صادقی،صابر صابری/دستیار کارگردان:حمید عسگری/دستیاران فیلمبردار:امیرعلی صبا، عرفان مجاهد/نقاشی ابتدای نماهنگ:حسین زارعی/مدیر تدارکات:عبدالله آزاد/صدابردار کودک:احمدرضا یلمچی/گوینده کودک:پویا بخشی/روابط عمومی:علی ظهوری راد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha