• چهارشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92053017399
  • خبرنگار : 71133

توضیحات سید هادی منبتی درباره‌ی حواشی اتفاقات پردیس «ملت»

توضیحات سید هادی منبتی درباره‌ی حواشی اتفاقات پردیس «ملت»

سید هادی منبتی اتفاقات رخ داده در پارکینگ پردیس سینمای «ملت» را فضاسازی رسانه‌ای دانست.

سید هادی منبتی اتفاقات رخ داده در پارکینگ پردیس سینمای «ملت» را فضاسازی رسانه‌ای دانست.

رئیس موسسه‌ی تصویر شهر در گفت‌و‌گویی با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: ما در ورودی پارکینگ عنوان «پارکینگ اختصاصی» را قرار دادیم، چرا که ما برای سینما به هزار جای پارک نیاز داریم که پارکینگ ما ظرفیت 300 ماشین دارد. ضمن اینکه از این تعداد ظرفیت 220 ماشین در اختیار کارگاه تونل نیایش-صدر قرار گرفته و هنوز تخلیه نشده است.

وی ادامه داد: فعلا ظرفیت پارکینگ پردیس سینمایی ملت 80 ماشین است و حتی به کارکنان و مغازه‌داران پردیس بخش‌نامه‌ کرده‌ایم که با خودروی عمومی هم به محل کار بیایند تا این ظرفیت در اختیار افرادی که بلیت خریداری می‌کنند،‌قرار بگیرد و اعلام کردیم برای ورود به پارکینگ حداقل خرید یک بلیت الزام دارد.

منبتی در توضیح اتفاقات رخ داده در روز جمعه 25 مردادماه در پارکینگ پردیس سینمایی ملت اظهار کرد: چهار ماشین که دو پراید، یک سمند و یک پژو بودند قصد ورود به پارکینگ را داشتند و هنگامی که الزام خرید بلیت به آن‌ها اعلام شده بعد از کلی سروصدا کردن در نهایت یک بلیت می‌خرند و بعد از ورود یک ماشین آن را بین سه ماشین دیگر رد و بدل می‌کنند تا با آن یک بلیت هر چهار ماشین در پارکینگ پارک کنند که این حرکت با اعتراض مسئول پارکینگ همراه می‌شود.

وی افزود: در نهایت کار به دعوا و فحاشی از سوی آن‌ها کشیده می‌شود که در نهایت یکی از آن‌ها کارت خبرنگاری نشان می‌دهد و باز دعوا ادامه پیدا می‌کند. با ورود پلیس هر دو طرف رضایت می‌دهند و چهار ماشین هم داخل پارکینگ می‌روند و آن‌ها نیز که قصدشان استفاده از پارک ملت بوده است به آنجا می‌روند.

رئیس موسسه‌ی تصویر شهر با گلایه از درج خبر این اتفاق در سایتی که خبرنگارش خود باعث درگیری بوده است، خاطر نشان کرد: متاسفانه فردای آن روز دیدیم که خبری درج شد که دور از معرفت و انصاف بود و از شأن یک خبرنگار به دور است که چنین الفاظی به کار ببرد و بعد به نفع خودش ماجرا را نقل کند و روی سایتی که در آن کار می‌کند، بگذارد.

وی ادامه داد: فیلم این ماجرا موجود است و در صورت نیاز در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت. پاسخی هم برای آن سایت از طرف روابط عمومی موسسه‌ی تصویر شهر ارسال شد که برخلاف قانون از درج آن خودداری کردند.

منبتی بر لزوم توجه به صدور کارت خبرنگاری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد و گفت:‌ دادن کارت باید حساب و کتاب داشته باشد و نمی‌دانم سایت که تحلیلی است چه نیازی به صدور کارت خبرنگاری برای افراد دارد.

رئیس موسسه‌ی تصویر شهر درباره‌ی وضعیت پارکینگ پردیس سینمایی ملت گفت: قرار بود پارکینگی با حدود 3000 ظرفیت در زیر تونل نیایش جهت بهره‌برداری خودروهایی که قصد استفاده از پارک، سینما و بیمارستان را دارند احداث شود که ظاهرا در حال آماده کردن هستند.

وی افزود:‌ تنها نقص پردیس ملت ظرفیت کم پارکینگ آن است که امیدوارم حل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۶

پردیس ملت هم مثل خیلی اماکن دیگه مشکل پارکینگ داره که باید حل بشه و قانونی که گذاشته شده در خصوص ارائه بلیط برای پارک کاملا منطقی است، من مراجعه کردم هر ماشین بلیط می خواهد نه تعداد سرنشینان، بیشتر متاسفم برای این خبرنگار که از شرافت حرفه‌ایش هزینه کرده برای انتقام گرفتن از نگهبانی که وظیفه اش رو انجام داده و شایدم بهره‌برداری سیاسی از موضوع کرده. امیدوارم از لحنشون و دروغشون در همون سایت کذایی عذرخواهی کنن. خیلی وقته اخلاق گمشده ماست.

avatar
۱۳۹۲-۰۵-۳۰ ۱۶:۰۲

واقعا دور از اخلاق رسانه ايه که يه خبرنگار بخواد از کارت خبرنگاريش به اين شکل سوء استفاده بکنه. البته ترديد دارم که اسم ايشون رو خبرنگار بذارم چون کسي که با قلمش آگاهي ميده مطمئنا در يک محيط فرهنگي دعوا و فحاشي نميکنه

avatar
۱۳۹۲-۰۵-۳۰ ۱۷:۲۰

من نمي دانم تا کي بايد سوءاستفاده از موقعيت شغلي را در مملکت تحمل کنيم، کسي که خود ادعاي احترام گذاشتن به واسطه موقعيت شغليش ميکنه اول بايد خودش احترام بگذارد و بعد احترام ببيند چه برسد به يک خبرنگار اونم فرهيخته .......واقعاً متاسفم براي خودمان