• سه‌شنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۲ / ۰۳:۳۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 92050804083
  • منبع : نمایندگی خوزستان

مربی کشتی فرنگی نوجوانان پس از بازگشت از مغولستان: فدراسیون باید پاسخگو باشد

مربی کشتی فرنگی نوجوانان پس از بازگشت از مغولستان: فدراسیون باید پاسخگو باشد

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان درخصوص مشکلاتی که در مسابقات آسیایی مغولستان گریبان گیر تیم ملی شد، گفت: مغولی ها در برخورد با ما بسیار بی انصاف بودند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان درخصوص مشکلاتی که در مسابقات آسیایی مغولستان گریبان گیر تیم ملی شد، گفت: مغولی ها در برخورد با ما بسیار بی انصاف بودند.

سیامک قیطاسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان اظهار کرد: به دلیل اینکه فدراسیون هزینه های مربوط به مکانی را که در آن جا مستقر بودیم، پرداخت نکرده بود، مسوولان آن جا پاسپورت هشت نفر از اعضای کاروان ایران را گرو گرفتند.

وی ادامه داد: یکشنبه شب من به همراه چهار نفر از اعضای تیم ملی به ایران بازگشتیم و به نظر می رسد با توجه به این که دوشنبه صبح نیز پول به دست جهاندیده (سرمربی تیم ملی) رسیده است، توانسته باشد با مسوولان مکانی که در آن جا مستقر بوده ایم، تسویه حساب کند اما هنوز نتوانسته اند بلیت برگشت را تهیه کنند. در این چند روز، جهاندیده و پزشک تیم برای رفع مشکلات بسیار تلاش کردند.

قیطاسی اظهار کرد: روز آخر به دلیل واریز نشدن پول به حساب مکانی که در آن جا بودیم، به ما غذا ندادند. آن ها به دلیل پرداخت نشدن پول، پاسپورت چند نفر را گرو گرفتند که ما هم به آن ها گفتیم پاسپورت اعضای تیم ملی آزاد را به شما می دهیم و شما نیز پاسپورت های فرنگی کاران را به ما بدهید تا به ایران برگردند اما قبول نکردند.

وی بیان کرد: از چهار کشتی گیر خوزستانی که در این مسابقات شرکت کرده بودند، فقط بیرانوند توانست به همراه من، شب گذشته به ایران برگردد اما الیاسی، عبدولی و اسدی به دلیل گرو بودن پاسپورت هایشان هنوز در مغولستان به سر می برند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان خاطر نشان کرد: من بابت این که سه کشتی گیر خوزستانی نمی توانستند به همراه من به ایران برگردند، بسیار ناراحت بودم و به جهاندیده (سرمربی تیم ملی) گفتم که بگذارید من هم در مغولستان بمانم، چرا که نمی توانم بازیکنانم را رها کنم که او به من گفت شما بلیت دارید و بهتر است که به ایران برگردید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود فدراسیون پیش از اعزام تیم ملی به مغولستان تمهیداتی در این زمینه می اندیشید؟ گفت: باید این موضوع را از فدراسیون پرسید. به هر حال آن ها باید در این زمینه برآورد لازم را می کردند، چرا که این بازیکنان کم سن و سال هستند و خدایی نکرده اگر مشکلی برای آن ها پیش می آمد، چه کسی می خواست پاسخگو باشد؟ به نظرم فدراسیون باید در این زمینه پاسخگو باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha