• سه‌شنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 92050804259
  • خبرنگار : 71463

مراد محمدی: به تیم آزاد هم پول زیادی نداده بودند/ گفتند بروید پول می‌فرستیم!

مراد محمدی: به تیم آزاد هم پول زیادی نداده بودند/ گفتند بروید پول می‌فرستیم!

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران می‌گوید که به این تیم هم پول کافی برای حضور در مغولستان داده نشده است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران می‌گوید که به این تیم هم پول کافی برای حضور در مغولستان داده نشده است.

مراد محمدی که تیمش در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا نایب قهرمان شد در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: وضعیت ما هم دست کمی از فرنگی کاران ندارد. مشکل نوجوانان کشتی فرنگی هم برای کل ایران است، اما طوری صحبت شده که انگار آزادکاران مقصرند در حالی که چنین چیزی درست نیست.

به گزارش ایسنا، پس از مشکلاتی که برای فرنگی کاران در مغولستان به وجود آمد، صحبت‌هایی مطرح شد که سرپرست تیم آزاد می‌توانسته مشکل بی‌پولی فرنگی کاران را حل کند.

محمدي همچنين درباره صحبت‌های نایب رییس فدراسیون کشتی که گفته بود سرپرست تیم کشتی آزاد ناهماهنگ بوده، گفت: چنین حرفی اصلا درست نیست. تیم آزاد 11 هزار دلار پول داشت که 10 هزار و 500 دلار آن پولی بود که باید به فیلا پرداخت می‌شد در حالی که مبلغ پرداختی فرنگی کاران 15 هزار دلار بود. ما اگر می‌خواستیم پول فرنگی کاران را هم بدهیم نمی‌توانستیم.

در سالن وزن کشی به ما گفتند که به خاطر بدهی فرنگی کاران ایران، آزاد کاران هم حق وزن کشی ندارند. با جنجال و دعوا اسم کشتی‌گیرانمان را به لیست اضافه کردیم

محمدی ادامه داد: از روز اول گفته بودیم که این پول کم است، اما مسئولان گفتند شما به مغولستان بروید ما پول می‌فرستیم، اما هنوز از پول خبری نشده است. الان هم هنوز بلیت شش کشتی‌گیرمان اوکی نشده و شرکت صادر کننده بلیت جا نمی‌دهد. ما در حال بازگشت به ایران هستیم، ولی هنوز تکلیف فرنگی کاران و چند کشتی‌گیر آزاد مشخص نیست.

وی با بیان این که به خاطر بدهی فرنگی، به آزادکاران اجازه وزن کشی داده نمی‌شد، اضافه کرد: ما پول خود را پرداخت کرده بودیم، اما در سالن وزن کشی به ما گفتند که به خاطر بدهی فرنگی کاران ایران، آزاد کاران هم حق وزن کشی ندارند. با جنجال و دعوا اسم کشتی‌گیرانمان را به لیست اضافه کردیم.

از روز اول گفته بودیم که این پول کم است، اما مسئولان گفتند شما به مغولستان بروید ما پول می‌فرستیم، اما هنوز از پول خبری نشده است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در پایان اظهار کرد: قبل از آغاز رقابت‌ها به جز ایسنا هیچ کس سراغی از تیم ما نمی‌گرفت، اما حالا که جنجال شده همه می‌خواهند صحبت کنند. متاسفانه خیلی از رسانه‌ها فقط به دنبال حاشیه هستند و به اصل که همین کشتی‌گیران نوجوان هستند توجهی ندارند. در حال حاضر بیشتر از این حرفی نمی‌زنم، اما در بازگشت به تهران باید تکلیف خود را با خیلی از مسائل روشن کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۱۴:۴۵

خداوكيلي وزارت ورزش و فدراسيون كشتي دارن مي تركونند. واقعا شاهكار هستند. اينهمه بي‌برنامگي و بي‌اخلاقي تا كي؟