• یکشنبه / ۶ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 92050603241
  • خبرنگار : 71463

پس از اخراج فرنگی کاران نوجوان از هتل محل اقامت در مغولستان

سرگردانی کشتی‌گیران در مغولستان/ سرمربی تیم نوجوانان: با هزینه خودم بچه‌ها را اسکان دادم

سرگردانی کشتی‌گیران در مغولستان/ سرمربی تیم نوجوانان: با هزینه خودم بچه‌ها را اسکان دادم

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران گفت: در تلاشیم تا زمان دیگری را برای بازگشت فرنگی کاران نوجوان به ایران تعیین کنیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران گفت: در تلاشیم تا زمان دیگری را برای بازگشت فرنگی کاران نوجوان به ایران تعیین کنیم.

مجید جهاندیده پس از اتفاقات پیش آمده برای برای تیم ملی در مغولستان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: قرار بود تیم در دو گروه به تهران باز گردد که در گروه اول من و چهار کشتی‌گیر و در گروه دوم دو مربی و شش کشتی‌گیر حضور داشتند. اما متاسفانه به خاطر مشکلات مالی پول هتل پرداخت نشد و نتوانستیم به پرواز برسیم. هتل پاسپورت‌های بچه‌ها را نگه داشت تاز مانی که پول تسویه شود.

وی افزود: ما هتل را تخیله کردیم، اما پاسپورت‌هایمان در آنجا مانده است. در حال حاضر من بچه‌ها را با پولی که خودم داشتم به یک هتل دیگر آورده‌ام و فدراسیون در تلاش است تا به نحوی پول را به دست ما برساند که با هتل اول تسویه حساب کنیم و پاسپورت‌های خود را بگیریم. البته من با ترفندهایی توانستم چند پاسپورت را از هتل اول بگیرم و کشتی‌گیران وزنهای 76، 85 و 100 کیلوگرم و آقایان عرب و قیطاسی که مربیان تیم هستند، را راهی تهران کردم و فکر می‌کنم که امشب (یکشنبه) به تهران برسند.

جهاندیده ادامه داد: فدراسیون قرار است از طرف یک واسطه و صرافی و سیستمی که مثل کارت به کارت کردن خودمان است پول را به دستمان برساند و پس از آزاد کردن پاسپورت‌ها بتوانیم بلیت بازگشت به ایران را تهیه کنیم. البته مشخص شدن زمان بازگشت هم سخت است. امیدوارم بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن بلیتی برای بازگشت به ایران پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که در مغولستان به سر می برد، در پایان گفت: مسئولان فدراسیون در تلاش هستند که این کار به سرعت انجام شود. اما کاش هماهنگی‌ها زودتر صورت می گرفت تا این اتفاقات نیفتد و هزینه‌ها چند برابر نشود. خودمان مقداری پول داریم که فعلا خرج می‌کنیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکل برطرف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha