• دوشنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 92050703880
  • خبرنگار : 71463

پاسپورتها آزاد شد، پول بلیط نیست!

کشتی‌گیران همچنان آواره در مغولستان/ سرمربی تیم نوجوانان: هیچ کس در فدراسیون پاسخگو نیست

کشتی‌گیران همچنان آواره در مغولستان/ سرمربی تیم نوجوانان: هیچ کس در فدراسیون پاسخگو نیست

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان می‌گوید که هنوز تکلیف برگشتن اعضای این تیم از مغولستان به تهران مشخص نیست.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان می‌گوید که هنوز تکلیف برگشتن اعضای این تیم از مغولستان به تهران مشخص نیست.

مجید جهاندیده که در مغولستان به سر می‌برد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از تهران شنیده‌ام که گفته‌اند تیم فرنگی نوجوانان امشب با تیم آزاد به تهران بازمی‌گردد در حالی که این خبر دروغ محض است و تکلیف برگشت ما هنوز مشخص نیست. حتی 6 آزادکار هم بلیت برگشت‌شان اوکی نشده است.

وی افزود: هیچ کس در فدراسیون کشتی پاسخگوی ما نیست و تنها رسول خادم کارهای ما را پیگیری می‌کند. دیروز و امروز 14 هزار دلار پول برای ما فرستادند که آن هم هزینه‌ای بود که باید پرداخت می‌کردیم تا پاسپورت‌های خود را آزاد کنیم. بعد از پرداخت کردن پول هتل، دیگر هیچ پولی برای خرید بلیت و خوراک نداریم و مشخص نیست وضعیت ما چه می‌شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در پایان گفت: هیچ ایرلاینی نیست که برای تهران بلیت داشته باشد. تنها یک مسیر اولان باتور – پکن – دوبی – تهران پیدا کرده‌ایم که اگر سریع عمل نکنیم آن را هم از دست خواهیم داد و فعلا در مغولستان می‌مانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۴:۱۹

بابا يکي به درد اين بنده هاي خدا برسه ديگه ،آبروريزي تا اين حد وقتي نميتونيد هزينه کنيد براي چي اين طفل معصوم هارو آواره ميکنيد ،حالا درک ميکنم چرا محمد بنا از اين فدراسيون فراريه ،تورو خدا با آبروي کشورمون بازي نکنيد

avatar
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۵:۰۴

ايسناي عزيز! لطفاً فرار از مسئوليت سرپرست تيم را پيگيري کنيد. چطور مي شود بچه هاي بيچاره در يک کشور غريب آواره باشند و سرپرست محترم در خانه خود به استراحت بپردازد!؟

avatar
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۶:۲۹

واقعا جاي تاسف و خجالت داره.چه پولهايي تو فوتبال رد و بدل ميشه اينجا اين بنده خدا ها آواره شدند! اينا که پول هتل و بليط نداشتند چرا در اين مسابقات شرکت کردند به مديريت فدراسيون کشتي بايد جايزه داد.

avatar
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۰:۰۷

ولی وجدانا یه جورایی خنده دارهم هستا یعنی دست مدیرانشون درد نکنه به این میگن برنامه مدون

avatar
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۲۲:۴۹

اگر عدالت هست بايد فدراسيون کشتي بازخواست شديد بشه و اينکه جواب بدند نشده پول حواله کنند اصلا منطقي نيست.خودشون از اول مي دونستند که نميشه پول حواله کرد فقط مي خواستند آبروي مملکت ببرند.بايد از شغلشون کناره گيري کنند

avatar
۱۳۹۲-۰۵-۰۸ ۲۱:۰۷

من که باور نميکنم يعني وزارت ورزش هم انقدر بي پوله که نتونسته اقدامي بکنه!!!!!! تا کي مردم و گلابي فرض ميکنيد؟اين توهين است که به مردم ميکنيد